;
coinex

سود سهام عدالت 1402 آذرماه واریز می‌شود؛ مرحله دوم واریز سود سهام عدالت چه تاریخی خواهد بود؟

با اعلام رسمی رئیس سازمان بورس، سود سهام عدالت 1402 اواخر آذرماه واریز می‌شود. بدین‌ترتیب انتظار می‌رود که سود مرحله دوم سهام عدالت نیز مانند سال گذشته پرداخت شود.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار به طور رسمی اعلام کرد که سود سهام عدالت 1402 اواخر آذرماه به حساب سهامداران واریز می‌شود. ظاهراً برخی شرکت‌های کارگزاری هنوز سود را واریز نکرده که طبق دستور عشقی می‌بایست در زوهای آتی مبلغ سود سهامداران را به صندوق سپرده‌گذاری مرکزی انتقال دهند.

این شیوه واریز سود دقیقاً به شکل سال گذشته خواهد بود و سهامداران سود مرحله اول 1401 را اواخر آذرماه و سود مرحله دوم سهام عدالت را نیز اواخر اسفندماه دریافت کردند. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به زودی رسما معرفی می‌شود

زمان واریز سود سهام عدالت 1402 اواخر آذرماه است

پیش‌تر دولت و نمایندگان مجلس قول داده بودند که سهام عدالت جاماندگان را از محل سهام دولت در شرکت‌ها تأمین خواهد کرد؛ اما در لایحه بودجه 1403 که چندی پیش توسط دولت به محلس شورای اسلامی تقدیم شد، این لایحه نیز حذف شد. حال تکلیف ایجاد منابع مورد نیاز برای جاماندگان سهام عدالت چه می‌شود؟

زمان واریز سود سهام عدالت 1402 اواخر آذرماه است

مجید عشقی امروز در یک نشست با اهالی رسانه اظهار کرد:

بحث تخصیص سهام عدالت جدید به مشمولان در حیطه اختیار سازمان بورس و شورای عالی بورس نیست و این موضوع بحثی است که بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مسئولیت آن به دولت واگذار شده و امور اجرایی نیز به سازمان خصوصی‌سازی سپرده شده است.

وی افزود: «اگرجه سبد سهام برای همه افراد وجود ندارد، اما 3 قشر در جامعه وجود دارند که برای آنها سبد سهام پیشنهاد شده است. این سه قشر از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی و خانواده ایثارگران است. این سهام در دولت در حال مذاکره است و چنانچه تأیید شود، 5 تا 6 میلیون نفر به دارندگان سهام عدالت افزوده خواهد شد.»

رئیس سازمان بورس بیان کرد:

در رابطه با جاماندگان، آمار و اطلاعات دقیق‌ در دست سازمان خصوصی‌سازی است. وظیفه سازمان بورس و شورای عالی پس از واگذاری و در خصوص دارندگان سهام عدالت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واریز سود سهام عدالت 1402 از اواخر آذرماه چیست؟ آیا شما نیز جزء سهامداران سهام عدالت هستید؟ لطفاً نظر خود را در با تکراتو و در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر