;
coinex

قیمت النترا 2023 مشخص شد؛ از این به بعد شاهد حضور خودروهای وارداتی در جاده‌ها خواهیم بود

قیمت النترا 2023 پس از عرضه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شد. این سدان کره‌ای یکی از گران‌ترین خودروهای وارداتی بازار ایران است.

چندی پیش هیوندای النترا به همراه 10 مدل دیگر از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه وزارت صمت عرضه شدند و مشتریان بالاخره توانستند خودروهای مورد نظر خود را انتخاب و ثبت‌نام اولیه را انجام دهند. چند روز پس از عرضه نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد و ممتقاضیان از محصول نهایی و تأیید شده خود مطلع شدند. حال قیمت النترا 2023 پس از عرضه مشخص شده است که با توجه به قیمت می‌تواند گفت که یکی از گران‌ترین خودروهای حاضر در برنامه واردات خودرو است.

بیشتر بخوانید: هواوی با معرفی خودرو لوکسید اس7 وارد بازار خودروهای الکتریکی می‌شود

قیمت النترا 2023 اعلام شد

بالاخره خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شده و متقاضیان خودرو انتخابی خود را تکمیل ثبت‌نام کردند. اما برخی خودروها هم‌اکنون وارد بازار کشور شده و واردکننده بهای خودرو را به طور کامل دریافت کرده است. یکی از این خودروها، هیوندای النترا 2023 است که درمجموع تعداد 300 دستگاه از آن در سامانه یکپارچه به فروش گذاشته شد. لازم به ذکر است که تعداد تمامی خودروهای هیوندای وارداتی مجموعاً 1000 دستگاه بوده است.

قیمت النترا 2023 اعلام شد

اما این خودروها باوجود اینکه به دست مشتریان رسیده است، این افراد اقدام به فروش خودرو کرده و قیمت‌های فضایی برای خودرو خود درنظر گرفته‌اند. قیمت پایه هیوندای النترا 2023 1 میلیارد و 757 میلیون تومان است که با احتساب هزینه‌های جانبی مانند شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و غیره و همچنین 500 میلیون تومان پول حساب وکالتی، قیمت این سدان به 2 میلیارد و 200 میلیون تومان رسید.

مالکین هیوندای النترا 2023 پس از تحویل خودرو خود حدود 1 میلیارد و 700 میلیون تومان به قیمت آن افزوده و حالا قیمت هیوندای النترا مدل 2023 به 3 میلیارد و 900 میلیون تومان رسیده است.

لازم به ذکر است که قیمت هیوندا النترا 2023 در روزهای آینده کاهش خواهد یافت اما از طرفی با توجه به تعداد پایین این خودرو در بازار، توقع کاهش قیمت زیاد نداشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت تعیین شده برای هیوندای النترا 2023 چیست؟ این خودرو هم‌اکنون با قیمت 3 میلیاردو 900 میلیون تومان توسط مالکین به فروش می‎‌رسد. آیا حاض ربه خرید این خودرو با این قیمت هستید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر