coinex
راهنمای خرید تکراتو

وام 300 میلیونی بانک سینا ابلاغ شد؛ تسهیلات «اطلسی» با پرداخت فقط ماهی 2 و نیم میلیون تومان

مشتریان حقیقی بانک سینا می‌توانند در صورت تمایل اقدام به درخواست وام 300 میلیونی بانک سینا کنند. این وام در قالب طرح «اطلسی» به این افراد اعطا خواهد شد.

وام 300 میلیونی بانک سینا از طرف این بانک ابلاغ شد. این وام ویژه مشتریانی است که یا دارای حساب قرض الحسنه جاری در این بانک هستند و یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و یا جاری کارت دارند؛ پس این افراد می‌توانند برای دریافت تسهیلات 300 میلیونی بانک سینا اقدام کنند. طبق مراحل درخواست وام، ابتدا میانگین حساب مشتری گرفته شده و سپس ثبت‌نام انجام می‌شود.

از شرایط وام بانک سینا نیز می‌توان به داشتن حداقل 50 هزار تومان وجه نقد در حساب خود به مدت 3 تا 6 ماه اشاره کرد. در ادامه جزئیات می‌توانید وام بانک سینا با نرخ سود 23 درصد را بخوانید.

بیشتر بخوانید: مبلغ وام قرض الحسنه افزایش یافت؛ وام قرض الحسنه بدون کارمزد در دستور کار قرار گرفت

وام 300 میلیونی بانک سینا با کارمزد 23 درصد

بانک سینا با راه‌اندازی طرح اطلسی درنظر دارد تسهیلات با نرخ سود 23 درصد به افراد حقیقی که یا دارای حساب قرض‌الحسنه جاری بوده و یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت داشته و یا دارای جاری کارت هستند اعطا کند. سقف این وام 300 میلیون تومان بوده و افراد می‌بایست از 3 یا 6 ماه گذشته حداقل 50 هزار تومان را در حساب خود نگهداری کرده باشند.

وام 300 میلیونی بانک سینا با کارمزد 23 درصد

تسهیلات بانک سینا در قالب طرح مرابحه و با نرخ سود 23 درصد به افراد متقاضی و واجد شرایط پرداخت می‌شود. نرخ سود این تسهیلات مطابق دستورالعمل بانک مرکزی است و دوره بازپرداخت منعطفی دارد. اما حداکثر دوره بازپرداخت وام بانک سینا 36 ماهه اعلام شده است و افراد پس از گذراندن مراحل ثبت‌نام می‌توانند وام درخواستی خود را دریافت کنند. لازم به ذکر است که مبلغ این وام در یک کارت اعتباری واریز خواهد شد و امکان دریافت وام به صورت نقدی موحود نیست.

در تیتر مطلب گفتیم که اقساط وام بانک سینا 2 و نیم میلیون تومان است. برای درک بهتر این موضوع یک مثال می‌زنیم:

درنظر بگیرید که بانک با درنظر گرفتن شرایط شما مبلغ 45 میلیون و 500 هزار تومان وام طرح اطلسی با نرخ 18 درصد به شما بپردازد و مدت بازپرداخت نیز 24 ماهه باشد، مبلغ قسط ماهانه به عدد 2 میلیون 434 هوزار تومان خواهد رسید. در این صورت مشتری باید 58 میلیون و 432 هزار تومان به بانک پس بدهد.

وام 300 میلیونی بانک سینا با کارمزد 23 درصد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پرداخت وام 300 میلیونی بانک سینا با نرخ سود 23 درصد چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر