coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش قیمت بنزین 1403 منتفی شد؛ ناترازی انرژی ادامه دارد

براساس اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه، قیمت بنزین 1403 افزایش نخواهد یافت. ظاهراً رفع ناترازی انرژی منجربه افزایش حامل‌های انرژی خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه رسماً اعلام کرد که دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین 1403 ندارد. وی اعلام کرد که رفع ناترازی انرژی درنهایت به بالا رفتن قیمت انرژی خواهد شد. از مدتی پیش مدام در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های کشور از افزایش قیمت بنزین در سال 1403 صحبت می‌شود. این حامل انرژی که بیشترین میزان استفاده را دارد و هزینه گزافی در کشور دارد، اگر برچسب افزایش قیمت بخورد موجب نارضایتی مردم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قیمت بنزین در کشورهای مختلف ؛‌‌ ارزانترین و گرانترین بنزین در کدام کشورها عرضه می‌شود؟

قیمت بنزین 1403 افزایش نخواهد یافت

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفت:

رفع ناترازی انرژی به معنای بالابردن قیمت انرژی نیست. پشت فرمایشات آقایان این است که قیمت انرژی را بالا ببریم، قیمت بنزین را بالا ببریم که مردم کمتر مصرف کنند، قیمت برق را بالا ببریم که مردم کمتر مصرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: «دولت درحال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت انرژی ندارد. ما منابع هدفمندی یارانه‌ها را صرفاً براساس رشد مصرف دیده‌ایم و رشد مصرف بدون افزایش قیمت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص منتفی شدن افزایش قیمت بنزین در سال 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر