;
coinex

لپ تاپ جدید لنوو با پردازنده Core Ultra 5 اینتل رونمایی شد؛ شاهکار مهندسی لنوو با قابلیت‌های هوش مصنوعی

لپ تاپ جدید لنوو با نام Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 رسما معرفی شد. این لپ‌تاپ به پردازنده Core Ultra 5 اینتل مجهز شده و از قابلیت‌های هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

به دنبال معرفی پردازنده‌های Core Ultra اینتل، برندهای مختلف از سری جدید لپ‌تاپ‌های خود با این تراشه‌ها و تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی رونمایی کردند. آخرین محصولی که به این لیست ملحق شده لپ‌تاپ Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 از لنوو با گواهی Intel Evo است. در ادامه نگاهی بر مشخصات و قیمت این لپ‌تاپ خواهیم داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات لپ تاپ جدید لنوو

لپ‌تاپ لنوو Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 Intel Evo Edition به پردازنده اینتل Core Ultra 5 و کارت گرافیک اینتل Arc مجهز شده است. این لپ‌تاپ ویندوز 11 را اجرا می‌کند و وزن و ضخامت آن تنها 1.9 کیلوگرم و 17.5 میلی متر است؛ این امر باعث سهولت و آسانی حمل این محصول می‌شود. صفحه نمایش 16 اینچی این دستگاه از رزولوشن 2.5k، نسبت تصویر 16:10، روشنایی 350 نیت، پوشش RGB کامل و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است.

لپ تاپ جدید لنوو

دیگر مشخصه قابل توجه Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 سیستم خنک‌کننده پیشرفته Fengshen است که از لوله‌های حرارتی کامپوزیت سه بعدی با کارایی بالا، کانال‌های هوای چند بعدی و فن‌های خنک‌کننده با صدای بسیار کم (فقط 17 دسیبل) برخوردار است.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، این لپ‌تاپ دارای گواهی Intel Evo است و از این رو انتظار می‌رود که از قابلیت‌هایی مانند روشن شدن سریع از حالت اسلیپ، پاسخگویی فوری برنامه‌ها و حداقل عمر باتری 9 الی 12 ساعت برخوردار باشد. علاوه بر این، گواهینامه Intel Evo عملکرد پیشرفته با پردازنده گرافیکی Iris Xe، شبکه‌ اتصالی قوی با وای‌فای 6E (Gig+) و ویژگی‌های کاربردی مانند صفحه کلید با نور پس‌زمینه، پد لمسی دقیق و سرکوب هوشمند نویز را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

همچنین این لپ‌تاپ با باتری 84 وات ساعتی خود نوید 23.2 ساعت کار بی وقفه را می‌دهد. قابل ذکر است که این محصول از شارژ سریع 100 واتی PD و شارژ فوق سریع 140 واتی لنوو همراه با آداپتور 100 واتی GaN پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ جدید لنوو

از دیگر مشخصات برجسته لنوو Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 می‌توان به حداکثر رم 32 گیگابایتی از نوع LPDDR5X با سرعت 7467 MT/s، یک ترابایت حافظه داخلی SSD، جک هدفون 3.5 میلی متری، دو پورت USB Type-A 3.2 Gen 1، یک پورت HDMI 2.0، یک پورت USB Type-C، یک پورت تاندربولت 4 و وب‌کم 1080p اشاره کرد.

در حال حاضر Lenovo Xiaoxin Pro AI Ultrabook 2024 برای پیش‌فروش در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. نسخه 16 گیگابایت/1 ترابایتی با قیمت 5799 یوان (معادل 819 دلار) و نسخه 32 گیگابایت/1 ترابایتی با قیمت 5999 یوان (معادل 847 دلار) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لپ تاپ جدید لنوو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر