coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیفون 15 پرومکس شکلاتی هم به بازار رسید؛ محصولی جدید از کاویار

شرکت کاویار که به ساخت سفارشی انواع گوشی‌های آیفون و سامسونگ شهرت دارد این بار آیفون شکلاتی ساخته؛ این آیفون شکلاتی ساخت کاویار  1.100 قیمت گذاری شده است.

شرکت کاویار که در دبی قرار دارد شهرت خود را مدیون شخصی‌سازی کردن مدل‌های آیفون و سامسونگ است. کاویار پیش‌تر آیفون‌های دیگری را با الهام از وایکینگ‌ و یوفو طراحی کرده بود. اکنون این شرکت دست به اقدام جدیدی زده وبا الهام گرفتن از فیلم  سینمایی تازه‌ اکران‌ شده‌ی Wonka آیفون شکلاتی ساخته است.

بیشتر بخوانید: اپل به‌خاطر گمراه کردن کاربران Family Sharing باید 25 میلیون دلار جریمه بدهد

این اولین ایده برداری از فیلم wonka محسوب نمی‌شود چرا که پیش‌تر برادران وارنر و مایکروسافت به‌منظور برقراری ارتباط با این فیلم برای ساخت سری سفارشی‌سازی‌شده‌ی محدودی از کنسول بازی ایکس باکس به توافق رسیدند. اما آیفون خوراکی قطعا ایده جذاب‌تری است.

شرکت کاویار آیفون شکلاتی خود را با طلای 23 عیار ساخته است که به نام افزودنی E175 شناخته می‌شود و هیج تاثیر مخربی پس از مصرف در بردن ایجاد نمی‌کند. آیفون شکلاتی طعمی بین کلوچه‌ی بادامی و رشته‌هایی از خامه دارد و بعد از مصرف تا 30 ثانیه رد تندی از خود به جا می‌دارد. قیمت ایفون شکلاتی شخصی‌سازه شده با قیمت نسخه‌ی 256 گیگابایتی آیفون 15 پرومکس برابری می‌کند.

البته کاویار قصد دارد مدل کاربردی تر آیفون شکلاتی را با طلای 18 عیار با نام Maze 18k طراحی کند. قیمت این مدل به دلیل ساخت با طلای 18 عیار نسبت به نسخه 23 عیار کمتر است و با 39 الماس تزئین شده. این محصول 50.360 دلار قیمت‌گذاری شده است.

به هر حال آیفون شکلاتی، شخصی سازی شده شرکت کاویار محصول جذابی به نظر می رسد و باید دید این شرکت در آینده چه ایده‌هایی در سر دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر