coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: طراحی و رنگ بندی وان پلاس 12R منتشر شد

یکی از افشاگرهای معروف اخیرا تصویری را منتشر کرده که جزئیاتی از طراحی و رنگ بندی وان پلاس 12R را نمایش می‌دهد.

وان پلاس Ace 3 قرار است از چهارم ژانویه 2024 (14 دی 1402) در چین کار خود را آغاز کند. این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی با اسم رسمی وان پلاس 12R معرفی می‌شود و کمپانی وان پلاس برای رونمایی از آن در تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن) برنامه‌ریزی کرده است. چند وقتی‌است که وان پلاس، تبلیغات برای گوشی Ace 3 را در چین آغاز کرده و اخیرا، تصویری را منتشر کرده که تنوع رنگی گوشی را نشان می‌دهد. اما جزئیات زیادی درباره نسخه جهانی آن منتشر نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگ بندی وان پلاس 12R

Ishan Agarwal، یکی از افشاگرهای معروف، به‌تازگی جزئیاتی از رنگ بندی OnePlus 12R را منتشر کرده است. در این عکس که به نظر می‌رسد یک پوستر رسمی باشد، وان پلاس 12R را در رنگ‌های آبی و مشکی می‌بینیم. این گوشی از نظر طراحی، شباهت زیادی به نسخه‌ی چینی خود دارد و به احتمال زیاد، از لحاظ مشخصات فنی هم یکسان هستند. بنابراین، انتظار می‌رود که گوشی OnePlus 12R به نمایشگر 6.78 اینچی OLED مجهز شود که احتمالا از رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

طراحی و رنگ بندی وان پلاس 12R

تکنولوژی پنل نمایشگر از نوع LTPO 4.0 است و یک لایه گوریلا گلس ویکتوس 2 هم از آن محافظت می‌کند. گفته می‌شود که وان پلاس در گوشی هوشمند OnePlus 12R از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کرده و آن را با رم 8 یا 16 گیگابایت LPDDR5x روانه بازار می‌کند. دو مدل حافظه هم برای این موبایل در نظر گرفته است؛ یکی با ظرفیت 128 گیگابایت از نوع UFS 3.1 و دیگری با ظرفیت 256 گیگابایت از نوع UFS 4.0.

انتظار می‌رود که گوشی جدید وان پلاس از سه لنز دوربین در پنل پشتی برخوردار شود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 12R از نوع Sony IMX890 خواهد بود که از OIS هم پشتیبانی می‌کند. یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو هم لنز اصلی را همراهی می‌کنند. در نمای جلویی نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس‌ تصویری در نظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات وان پلاس 12R می‌توان به باتری 5500 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که احتمالا با حداکثر توان 100 وات شارژ می‌شود.

نظر شما درباره گوشی جدید وان پلاس چیست؟ آیا گوشی‌های برند وان پلاس را به مدل‌های رقیب ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر