coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو دی 1402 [+جدول]

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو دی 1402 مطابق با جدول قیمتی جدید اعلام شد. بدین ترتیب لیست قیمت جدید خودروهای ایران خودرو نیز منتشر شد.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو دی 1402 از سمت این شرکت رسماً اعلام شد. ایران خودرو طبق سنت هرماهه، برای ماه دی نیز قیمت محصولات خود را به‌روز و در قالب جدولی جدید منتشر کرد. در لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو، جمعاً 10 خودرو قیمت‌گذاری شده‌اند که 3 مدل از این خودروها شامل خودروهای مونتاژی این شرکت یعنی هایما می‌شود و 7 محصول دیگر از تولیدات خود شرکت است.

بیشتر بخوانید: توقف شماره‌گذاری خودروهای وارداتی ؛ چرا خودروهای وارداتی تحویل خریداران نمی‌شوند؟

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو دی 1402

لیست قیمت جدید محصولات تولیدی و مونتاژی ایران خودرو با انتشار یک جدول مشخص شد. این شرکت مانند ماه‌های پیش قیمت‌های جدید محصولات خود را اعلام کرد، ما همه این خودرو در لیست منتشر شده وجود ندارند. اگرچه بزرگترین خودروساز داخل در این مورد چیزی نگفته، ممکن است در روزهای آینده جدولی قیمتی جدیدی از سمت این شرکت منتشر شود.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو دی 1402

در جدول قیمت محصولات ایران خودرو، 7 محصول تولیدی خود شرکت قرار دارند که بهترین تولیدات ایران خودرو لقب گرفته‌اند. غیر از این 7 خودرو، 3 مدل از خودروهای هایما که به عنوان خودروهای مونتاژی شناخته شده‌اند نیز وجود دارند.

قیمت تارا اتوماتیک 681 میلیون و 434 هزار تومان اعلام شده است. همچنین قیمت دنا پلاس اتوماتیک آپشنال نیز به 692 میلیون و 166 هزار تومان رسیده است.

لقب گران‌ترین محصولات ایران خودرو نیز به خودرو مونتاژی هایما 7X تعلق می‌گیرد. براین اساس قیمت هایما 7X مونتاژی 1 میلیاردو 481 میلیون و 318 هزار تومان اعلام شده است. در پایین می‌توانید از جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو مطلع شوید.

نام محصول

قیمت مصوب
(
تومان)

سورن پلاس بنزینی Xu7P ۴۵۹,۱۱۸,۰۰۰
سورن پلاس دوگانه سوز ۳۷۲,۵۰۹,۰۰۰
تارا دستی V1 پلاس ۵۸۰,۱۲۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک V4 ۶۸۱,۴۳۴,۰۰۰
۲۰۷ دستی پانوراما (ارتقا یافته) ۴۹۸,۵۸۴,۰۰۰
۲۰۷ اتوماتیک پانوراما (ارتقا یافته) ۶۰۲,۷۳۵,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک (آپشنال) ۶۹۲,۱۶۶,۰۰۰
هایما S7 ۱,۰۲۲,۱۸۹,۰۰۰
هایما ۸S ۱,۲۱۳,۰۷۲,۰۰۰
هایما ۷X ۱,۴۸۱,۳۱۸,۰۰۰

2 روز پیش نیز لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو را منتشر کردیم. در این لیست قیمت محصولات ایران در بازار آزاد نیر را به سمع و نظر شما رساندیم. اگرچه قیمت کارخانه برخی از تولیدات ایران خودرو هم درون این لیست حضور داشتند، اما لیست قیمت امروز کامل‌تر از لیست قیمتی قبلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد جدول قیمت تولیدات ایران خودرو چیست؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر