coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی 1402 [+شرایط فروش و قیمت]

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی 1402 توسط سایپا اعلام شد. این خودروهای با شرایط فروش فوق العاده در سامانه یکپارچه عرضه خواهند شد.

شرکت سایپا از فردا یکشنبه، 3 دی 1402 طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی 1402 را آغاز خواهد کرد. این طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که تاکنون در هیچ‌یک از طرح‌های فروش این سامانه شرکت نکرده و خودرویی تحویل نگرفته‌اند. لذا این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به نشانی https://esalecar.ir/ ثبت‌نام کنند. لازم به ذکر است که ثبت‌نام برای این دو خودرو تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. جزئیات شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S را می‌توانید در ادامه نوشته مطالعه کنید.

شرح به‌روزرسانی خبر: سایپا درخصوص لغو طرح فروش ساینا S و شاهین اتوماتیک اطلاعیه زیر را صادر کرد:

«احتراماً، پیرو بخشنامه شماره ۳۹۵۲۰۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ در خصوص ثبت‌نام جدید سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (شاهین اتوماتیک و ساینا S) ضمن پوزش از متقاضیان محترم به اطلاع می‌رساند جهت هماهنگی برقراری ارتباط سیستمی و در راستای سهولت ثبت‌نام متقاضیان محترم، زمان ثبت‌نام متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

شرح به‌روزرسانی خبر 6 دی 1402: پیرو بخشنامه شماره ۳۹۵۳۰۸ تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به اطلاع متقاضیان محترم جدید خودروهای شاهین اتوماتیک و ساینا S طرح عادی، مادران و خودرو فرسوده که حائز شرایط ثبت‌نام مطابق شرایط و رعایت محدودیت‌ها به شرح جدول ذیل می‌باشد، امکان پیش ثبت‌نام اولیه از طریق سامانه یکپارچه به آدرس esalecar.ir فرهم گردیده است. اگرچه این وب‌ساین فعلاً در حال به‌روزرسانی است، اما از فردا وب‌سایت در دسترس قرار خواهد گرفت.

امکان ثبت‌نام از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه، 7 دی 1402 تا پایان روز دوشنبه، 11 دی 1402 فراهم می باشد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش تارا V4 فول آپشن دی 1402 ؛ شرایط فروش تارا اتوماتیک با قیمت قطعی [+قیمت]

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی 1402

سایپا با انتشار بخشنامه‌ای، شرایط فروش ساینا S و شاهین اتوماتیک را مختص افرادی که شرایط ثبت‌نام مطابق محدودیت‌های اعلامی در در بخشنامه را دارا هستند و همچنین تاکنون در طرح‌های فروش سامانه یکپارچه شرکت نکرده‌اند، ابلاغ کرد. این دسته از افراد از فردا یکشنبه، 3 دی 1402 تا پنجشنبه، 7 دی‌ماه مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به آدرس https://esalecar.ir/ ثبت‌نام کنند. لازم به ذکر است که ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت (هرکدام که زودتر فرا برسد) ادامه خواهد داشت.

قیمت شاهین اتوماتیک بنابر بخشنامه فروش سایپا 641 میلیون و 718 هزار تومان و قیمت ساینا S نیز 323 میلیون و 757 هزار تومان اعلام شده است.

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی 1402

هردو خودرو فقط در رنگ سفید عرضه شده و با موعد تحویل سه ماهه به دست مشتریان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

آنطور که مشخص است بسیاری از افراد می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند. آیا شما هم مایل به شرکت در این این طرح فروش هستید؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    Pretty! This has been a really wonderful post. Many thanks for providing these details.

    پاسخ