coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ردمی K70 اولترا پیش از عرضه رسمی فاش شد

مدت زیادی از معرفی سری ردمی K70 شیائومی نمی‌گذرد و حالا مشخصات ردمی K70 اولترا ، مدل جدید و پیشرفته این سری، پیش از عرضه رسمی فاش شده است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید از سری ردمی K70 خود است. این شرکت اخیرا از گوشی‌های ردمی K70، ردمی‌ K70 پرو و ردمی K70e در چین رونمایی کرده و اکنون به نظر می‌رسد که یک مدل دیگر به نام Redmi K70 Ultra نیز در دست ساخت است. در ادامه به برخی از مشخصات احتمالی این گوشی پرچمدار ردمی اشاره شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی K70 اولترا

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که از افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، مدل آینده سری Redmi K70 با نام K70 Ultra به تراشه دایمنسیتی 9300 مدیاتک مجهز خواهد شد. این پردازنده یک محصول قدرتمند و جدید از شرکت مدیاتک است و نشان می‌دهد که ما با یک گوشی درجه یک، پرچمدار و تمام عیار مواجه هستیم. علاوه بر این، DCS در ادامه پست عنوان کرده که مدل اولترا نسبت به مدل‌های پایه و پرو از پیشرفت‌های متعددی برخوردار خواهد بود.

مشخصات ردمی K70 اولترا

هنوز چیزی به طور قطع مشخص نیست اما گفته می‌شود که منظور از این پیشرفت‌ها، عکاسی و تصویربرداری بهبود یافته و نرخ شارژ سریع‌تر است. همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 8T اولد با وضوح 1.5K یا 2K برخوردار باشد که از چهار طرف با حاشیه‌های بسیار نازک احاطه شده است. به طور کلی Digital Chat Station معتقد است که با وجود پردازنده دایمنسیتی 9300، این غول فناوری چینی قادر خواهد بود که نسبت هزینه به عملکرد بسیار خوبی را به بازار ارائه دهد.

اگر تمام این گفته‌ها درست باشند، می‌توان انتظار داشت که ردمی K70 Ultra جانشین گوشی K60 Ultra باشد. اگر به یاد داشته باشید ردمی K60 اولترا یک گوشی انحصاری و مخصوص بازار چین بود که پس از کمی تغییرات با نام شیائومی 13T پرو در بازار جهانی معرفی شد. بنابراین این امکان وجود دارد که ردمی K70 اولترا نیز با نام شیائومی 14T پرو وارد بازار شود. البته توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات در حد حدس و گمان هستند و نمی‌توان به طور صد درصد راجب صحت آنها اطمینان داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ردمی K70 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر