;
coinex

راه اندازی مرکز توسعه نواوری و فناوری تبلیغات کشور با همکاری وزارت ارشاد و صمت

مرکز توسعه نواوری و فناوری تبلیغات کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت به زودی راه‌اندازی می‌شود. این امر تحولی در حوزه تبلیغات ایجاد خواهد کرد.

امروز با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت، استارت راه‌اندازی مرکز توسعه نواوری و فناوری تبلیغات کشور زده شد. این همکاری قطعاً تحولی در حوزه‌هایی مانند کسب و کار، تبلیغات برند و غیره ایجاد خواهد کرد. گفتنی‌ست که این تفاهم‌نامه در آذرماه سال جاری و در نخستین همایش فن‌آوری تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی منعقد شده است. جزئیات خبر را در ادامه نوشته بخوانید.

بیشتر بخوانید: تاکید بر نقش چشمگیر تبلیغات در رشد صنایع فرهنگی و صنایع خلاق

استارت راه‌اندازی مرکز توسعه نواوری و فناوری تبلیغات کشور زده شد

روابط عمومی معاونت رسانه‌ای و تبلیغات گزارش داد، عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اشاره به ضرورت شکل‌گیری جلسات این کارگروه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو وزارتخانه برای تحقق اهداف و برنامه‌های این تفاهم‌نامه، گفت: «افزایش و ارتقاء پیوستگی صنعت تبلیغات و کسب و کارها از جمله برنامه‌های پراهمیت این تفاهم‌نامه است که مقرر است با برگزاری جلسات مشترک صاحبان صنایع و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی سراسر کشور شکل اجرایی مناسبی به خود بگیرد.»

استارت راه‌اندازی مرکز توسعه نواوری و فناوری تبلیغات کشور زده شد

نخستین نشست این تفاهمنامه مشترک در دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با بیان این که مشارکت و همکاری برای توانمندسازی، تبادل تجربیات، ارزیابی و رتبه‌بندی، ویژندسازی (برندینگ) و ایجاد سازوکارهای مورد نیاز برای معرفی و تبلیغ تجاری محصولات و خدمات شرکت‌های تولیدی و خدماتی از جمله کارویژه‌های کمیته اجرایی این تفاهم‌نامه است، افزود:

نقش کنشگران و فعالان فضای مجازی به عنوان پرچمداران ویژندسازی در کشور بسیار پراهمیت و برجسته است و در این ارتباط برنامه‌های مدون تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های موردنظر در دستور کار قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به برگزاری همایش‌های فصلی، جشنواره‌های تخصصی، کاهش تعرفه‌های تبلیغاتی برای کمک به کسب و کارهای خرد و ساخت برنامه‌های تلویزیونی منظم در این حوزه اشاره کرد.

لازم به ذکر است که بنابه این گزارش، تفاهمنامه همکاری مشترک بین دو وزارتخانه از آذرماه 1402 و در جریان برگزاری اولین همایش فن‌آوری تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی در تهران منعقد شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص راه اندازی مرکز توسعه نواوری و فناوری تبلیغات کشور چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بهش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    My brother suggested I might like this website He was totally right This post actually made my day You cannt imagine just how much time I had spent for this information Thanks

    پاسخ