;
coinex

برگزاری نمایشگاه«رصتا» با حضور پلتفرم‌های اصلی

روبیکا به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه VOD در نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی روبیکا، سرویس پخش فیلم و سریال روبیکا در کنار پیام‌رسان، روبینو و … یکی از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین سرویس‌های این سوپراپلیکیشن است. شاید اصلی‌ترین مزیت روبیکا در برابر دیگر VODها، پخش رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک فیلم و سریال‌های روز ایران و جهان است. پلتفرم روبیکا در دومین دوره نمایشگاه رصتا حضور فعال دارد. علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۰ تا ۱۲ دی ماه، با حضور در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره)، غرفه۴۰۰A+ از روبیکا دیدن فرمایند و نظرات و انتقادات خود را، به‌صورت مستقیم بیان کنند.

در حال حاضر بخش بزرگی از صنعت فیلم و سریال کشور در پلتفرم‌ها جریان دارد. بسیاری از سریال‌های پربیننده برای پخش در VODها ساخته می‌شوند. بهترین فیلم‌های سینمایی پس از پایان اکران، در پلتفرم‌ها به نمایش درمی‌آیند. روبیکا نیز یکی از پلتفرم‌های محبوب کاربران برای پخش فیلم و سریال است. دیگر مزیت روبیکا علاوه بر رایگان بودن، پخش فیلم و سریال‌های جدید، بلافاصله پس از انتشار است. در حال حاضر سریال‌هایی مانند «داوینچیز»، «شریک جرم»، «هفت» و … از این پلتفرم در حال پخش هستند. فیلم‌های جدیدی مانند «ملاقات خصوصی»، «قاتلان ماه کامل»، «اوپنهایمر» و … نیز در دسترس هستند.

دومین دوره نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران با حضور پلتفرم‌های دارای مجوز، شرکت‌های مرتبط و بخش‌های مرتبط با صداوسیما در حال برگزاری است. هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی بین فعالان حوزه سکوهای مجازی،حمایت مادی و معنوی از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، ایجاد فرصت برای توسعه رسانه‌ها، برقراری ارتباط مخاطبان با مسئولان حوزه سکوهای خانگی و دریافت پیشنهادها و انتقادهای مخاطبان است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر