;
coinex

هواوی نوا Y62 و Nova Y62 پلاس معرفی شدند [+ قیمت و مشخصات فنی]

هواوی از سری گوشی‌های میان رده و اقتصادی جدید خود در بازار آفریقای جنوبی رونمایی کرد. در این سری دو گوشی با نام‌های هواوی نوا Y62 و هواوی نوا Y62 پلاس وجود دارند.

شرکت هوآوی در سکوت خبری از گوشی‌های میان رده جدید خود یعنی سری هواوی نوا Y62 در آفریقای جنوبی رونمایی کرد. این سری گوشی‌های هواوی شامل دو مدل با نام‌های Nova Y62 و Nova Y62 Plus می‌شود. در ادامه نگاهی اجمالی بر روی مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت سری هواوی Nova Y62 خواهیم داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات هواوی نوا Y62 و نوا Y62 پلاس

دو گوشی هواوی نوا Y62 و Y62 پلاس دارای یک صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل (اچ‌دی پلاس) و نسبت تصویر 20:9 هستند. هر دو گوشی هوشمند به یک پردازنده هشت هسته‌ای ناشناخته مجهز شده‌اند که با فرکانس 2.2 گیگاهرتز کار می‌کند.

هواوی نوا Y62

حداکثر حافظه داخلی هر دو گوشی 128 گیگابایت است اما یک اسلات کارت حافظه میکرواس‌دی جهت افزایش فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. تنها تفاوتی که در بخش سخت‌افزار میان این دو گوشی دیده می‌شود، رم 4 گیگابایتی در نسخه پایه و رم 8 گیگابایتی در نسخه پلاس است. منبع تغذیه این سری هواوی، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

تنظیمات دوربین هر دو گوشی شامل یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو و عمقی در پنل پشتی می‌شود.

از دیگر مشخصات سری Huawei Nova Y62 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی 4G VoLTE، وایفای 802.11 b/g/n، بلوتوث 5.1، GPS، پورت USB تایپ C، اسکنر اثر انگشت جانبی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، رابط کاربری EMU 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12، پشتیبانی از سرویس‌های اختصاصی هواوی (HMS) و عدم پشتیبانی از خدمات گوگل اشاره کرد.

سری Nova Y62 در دو رنگ آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. متاسفانه با اینکه Y62 و Y62 Plus رسما در آفریقای جنوبی معرفی شده‌اند ، هنوز قیمت دقیق آنها مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی های میان رده هواوی نوا Y62 و نوا Y62 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر