coinex
راهنمای خرید تکراتو

صدور گواهینامه بدون آزمون در فضای مجازی ، ادعای کذبی است

معاون اجرایی پلیس راهور صراحتاً اعلام کرد که صدور گواهینامه بدون آزمون در فضای مجازی ادعایی کذب و قطعاً یک نوع کلاهبرداری است.

به تازگی افرادی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند؛ اما شیوه کار آنها با دیگر انواع کلاهبرداری متفاوت است. آنها تبلیغاتی را در ارتباط با صدور گواهینامه بدون آزمون در فضای مجازی راه‌اندازی کرده و افراد را ترغیب می‌کنند تا با پرداخت مبلغی، برای آنها گواهینامه رانندگی صادر می‌کنند. این روش بنابر گفته معاون اجرایی پلیس راهور فراجا، کذب است و نباید فریب این افراد را بخورید. البته با توجه به اینکه امار کلاهبرداری‌های اینترنتی افزایش زیادی یافته است، افراد باید بییشتر نسبت به اینگونه تبلیغات هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: جریمه نمره منفی گواهینامه چیست و چگونه پاک می شود؟

صدور گواهینامه بدون آزمون در فضای مجازی کلاهبرداری است

سردار حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: «صفحاتی که در فضای مجازی اقدام به صدور گواهینامه بدون آزمون می‌کنند، قطعا کلاهبرداری است.»

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا تاکید کرد:

این افراد سودجو بعد از اینکه پول را از افراد دریافت می‌کنند دیگر پاسخ فرد را نمی‌دهند و کاملاً محو می‌شوند.

صدور گواهینامه بدون آزمون در فضای مجازی کلاهبرداری است
صدور گواهینامه بدون آزمون در فضای مجازی کلاهبرداری است

وی افزود: «حتی اگر این افراد گواهینامه‌ای هم به مردم تحویل بدهند جعلی است و فاقد اصالت است.»

سردار رمضانی گفت:

اگر مردم با این گواهینامه جعلی رانندگی کنند و منجر به تصادف شود دیگر خسارتی به افراد پرداخت نمی‌شود و همچنین با شکایت پلیس از آنها به دلیل استفاده از مدرک جعلی مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

این نوع تبلیغات قطعاً قشر جوان را بیش از دیگران تهدید می‌کند. آیا شما کسی را می‌شناسید که قربانی این نوع کلاهبرداری شده باشد؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر