;
coinex

پیام های لو رفته کاربران اسنپ فود ؛ از پرملات بزن تا فرماندمون داره بر می‌گرده!

پس از گذشت 1 روز از هک اسنپ‌فود، پیام های لو رفته کاربران اسنپ فود لو رفت. در این پیام‌ها تبادل نظرهای متفاوت و جذاب از کاربران این سرویس سفارش آنلاین مشاهده می‌شود.

روز پیش با خبر شدیم که اسنپ فود هک شد و اطلاعات میلیون‌ها کاربر به سرقت رفت. اسنپ ابتدا واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد و سعی داشت موضوع را عادی جلوه دهد. اما بالاخره مجبور شد که هک شدن سرویس آنلاین غذایش را تأیید کند.

پس از آن هکرها اطلاعات سرقت شده را در دارک وب به فروش گذاشته و حتی خریداری همه آنها را به مبلغ 30 هزار دلار خرید. حال برخی از پیام های لو رفته کاربران اسنپ فود منتشر شده‌اند که برخی جنبه فان دارند.

بیشتر بخوانید: درآمد‌زایی جدید اسنپ از تبلیغات ؛ امکان تبلیغ در سوپر اپ اسنپ مهیا شد

پیام های لو رفته کاربران اسنپ فود

اسنپ فود به عنوان بزرگترین و محبوب‌ترین سرویس سفارش آنلاین غذا در ایران شناخته شده است. این سرویس نیمه شب روز گذشته توسط یک گروه هکری که پیش‌تر تپ‌سی را نیز هک کرده بود، هک شد. اسنپ‌فود میلیون‌ها کاربر در سراسر ایران دارد و همین موضوع باعث شد تا اطلاعات ده‌ها میلیون نفر از این کاربران به سرقت برده شود. این اطلاعات از اطلاعات شخصی گرفته، تا شماره تلفن، پیام‌های ردوبدل شده کاربران با اسنپ‌فود و غیره را شامل می‌شود.

حال برخی از این پیام‌ها در فضای اینترنت منتشر شده است که برخی از آنها جنبه فان دارد و بسیاری خواندنی است.

پیام های لو رفته کاربران اسنپ فود

پیام های لو رفته کاربران اسنپ فود

پیام های لو رفته کاربران اسنپ فود

در جریان هک شدن اسنپ‌فود، اطلاعات بیش از 20 میلیون کاربر که شامل، نام کاربری، ایمیل، پسورد، نام و نام خانوادگی، شماره‌ی همراه، تاریخ تولد می‌شد از این طریق هک شد.

تعداد حملات سایبری از سال جاری در ایران افزایش چشمگیری داشته و بارها شاهد بودیم که سرویس‌های مختلف توسط هکرها، هک شده‌اند. چندی پیش پمپ بنزین‌های کشور نیز مورد حمله هکری قرار گرفتند و دیدیم که تا چند روز مشکلات سوخت‌گیری ادامه داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص حمله هکری به اسنپ فود و لو رفتن پیام‌های ارسال شده در آن چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    Hi my loved one I wish to say that this post is amazing nice written and include approximately all vital infos Id like to peer more posts like this

    پاسخ