coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویری از طراحی ریلمی 12 پرو و 12 پرو پلاس در پلتفرم TENAA منتشر شد

ریلمی خود را برای رونمایی از سری ریمی 12 در هفته‌های آینده آماده می‌کند. انتظار می‌رود که نسل جدید گوشی‌های ریلمی در اواخر ماه ژانویه معرفی شوند. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، تصاویری از طراحی ریلمی 12 پرو در TENAA منتشر شده است.

گفته می‌شود که سری ریلمی 12 پرو در سه مدل روانه بازار خواهد شد؛ ریلمی 12، ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس. دو مدل پرو با شماره مدل‌های RMX3843 و RMX3841 در تنا رویت شده‌اند. عکس‌های این گوشی‌ها نشان می‌دهد که ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس از نظر طراحی ظاهری به گوشی پرچمدار ریلمی GT 5 Pro شباهت دارند. در این گوشی‌ها از ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای استفاده شده و به نظر می‌رسد که پنل پشتی از جنس چرم ساخته شده است.

موبایل‌های جدید ریلمی هم مثل نسل قبلی، به نمایشگر خمیده مجهز می‌شوند. همچنین، یک خط عمودی هم در وسط پنل پشتی دیده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی 12 پرو و 12 پرو پلاس

انتظار می‌رود که گوشی ریلمی 12 پرو پلاس به تراشه اسنپدراگون 7s Gen 2 مجهز شود؛ این همان تراشه‌ای است که در ردمی نوت 13 پرو هم وجود دارد. گفته می‌شود که گوشی ریلمی 12 پرو هم از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 برخوردار خواهد شد.

 طراحی ریلمی 12 پرو

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ریلمی در این دو گوشی موبایل از سیستم دوربین خوبی استفاده کرده و لنز‌های واید، اولترا واید و تله فوتو را در آنها قرار داده است. پیش از این، تایید شده بود که ریلمی 12  پرو پلاس به دوربین 64 مگاپیکسل تله فوتو از نوع OmniVision OV64B مجهز شده که از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. گوشی ریلمی 12 پرو هم از دوربین 32 مگاپیکسل تله فوتو از نوع Sony IMX709 2x بهره می‌برد.

اما درباره نسخه استاندارد ریلمی 12 باید گفت که در حال حاضر، اطلاعات زیادی از مشخصات این موبایل هوشمند منتشر نشده است. با این‌حال، پیش‌بینی می‌شود که در روزها و هفته‌های آینده، جزئیاتی از مشخصات این موبایل هم به بیرون درز کند.

نظر شما درباره مشخصات و طراحی ریلمی 12 پرو چیست؟ آیا این موبایل‌ها شانس موفقیت در بازار ایران را دارند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر