;
coinex

گوشی ارزانقیمت تکنو Pop 8 رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی ارزانقیمت تکنو Pop 8 با مشخصات قابل توجهی مانند صفحه نمایش 6.56 اینچی اچ‌دی پلاس، چیپست Unisoc T606 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رسما در هند معرفی شد.

پس از افشای مشخصات، بنچمارک‌ها و رندرها، بالاخره Tecno از گوشی هوشمند Tecno Pop 8 خود در هند رونمایی کرد. این دستگاه که یک گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب می‌شود با ویژگی‌ها و مشخصات قابل قبول و رضایت بخشی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه به بررسی کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی Tecno Pop 8 می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات گوشی ارزانقیمت تکنو Pop 8

گوشی تکنو Pop 8 دارای یک صفحه نمایش 6.56 اینچی Dot-in IPS با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است که تجربه بصری همه جانبه‌ای را ارائه می‌دهد. طراحی این گوشی با ابعاد 163.69 در 75.6 در 8.55 میلی‌متر هم شیک و مدرن است و هم با داشتن گواهی IPX2 از مقاومت و دوام خوبی در برابر پاشش آب برخوردار است.

گوشی ارزانقیمت تکنو Pop 8

در پنل جلویی این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم ƒ/2.0 تعبیه شده که پرتره‌های سلفی خیره کننده‌ای را به ثبت می‌رساند. در پنل پشتی نیز دو دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم ƒ/1.85  و قابلیت‌های هوش مصنوعی قرار گرفته است.

این دستگاه در بخش سخت افزار به پردازنده هشت هسته‌ای یونیساک T606 به همراه حداکثر 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 مجهز شده و در بخش نرم افزار از رابط کاربری HiOS 13.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 گو (Android 13-Go) استفاده می‌کند. قابل ذکر است که فضای ذخیره سازی این گوشی از طریق کارت حافظه، تا 1 ترابایت افزایش می‌یابد.

تکنو پاپ 8 در تست‌های AnTuTu امتیاز 240K را کسب کرده است. وظیفه تامین انرژی این گوشی بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری (Li-Po) است که از طریق پورت تایپ C و آداپتور 10 واتی انجام می‌شود. به گفته شرکت سازنده این گوشی هوشمند قادر است تا 38 روز در حالت آماده به کار قرار گیرد.

مدیر عامل TECNO Mobile India در رابطه با این گوشی هوشمند می‌گوید:

در تکنو، ما متعهد شده‌ایم که صنعت دیجیتال را توسعه دهیم و در تلاش هستیم تا نوآوری و خلاقیت را در محصولات خود، بدون تحمیل هزینه‌های اضافه بر خریداران و مصرف‌کنندگان، به کار گیریم.

او معتقد است که سری POP مظهر و نماد این تعهد و نتیجه تلاش‌های این شرکت است. گوشی‌های سری پاپ این شرکت، با قیمتی معقول و مقرون به صرفه، مشخصات برجسته‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند. به همین دلیل مدیر عامل تکنو این را مسیری برای ارتباط با جوانان و علاقه‌مندان به فناوری و تکنولوژی می‌داند.

از دیگر مشخصات Tecno Pop 8 می‌توان به وای‌فای دو بانده، بلوتوث، GPS، بلندگوهای استریو دوگانه با فناوری DTS برای تجربه صوتی فراگیر و همه جانبه و حسگر اثر انگشت هوشمند لایه‌ای برای امنیت بیشتر اشاره کرد.

تکنو Pop 8 در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی با قیمت 6499 روپیه (برای نسخه 4 / 64 گیگابایتی) به بازار عرضه می‌شود. البته یک تخفیف کوتاه مدت در نظر گرفته شده که قیمت آن را به 5999 روپیه می‌رساند. این گوشی از تاریخ 9 ژانویه 2024 (19 دی 1402) در وب‌سایت آمازون در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت تکنو Pop 8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر