;
coinex

گوشی اقتصادی پوکو M6 پرو فورجی به عرضه جهانی رسید [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی اقتصادی پوکو M6 پرو فورجی بالاخره راه خود را به بازار جهانی باز کرد. اگر به دنبال یک گوشی ارزانقیمت و در عین حال خوب هستید، این محصول مخصوص شماست.

برند زیر مجموعه شیائومی، پوکو، در کنار عرضه سری POCO X6، از گوشی POCO M6 Pro 4G خود نیز در بازار جهانی رونمایی کرد. پوکو همواره در تلاش بوده تا در سری M خود گوشی‌هایی با مشخصات برجسته اما قیمتی معقول و اقتصادی به بازار عرضه کند.

پوکو M6 پرو فورجی نیز از این قاعده مستئنی نبوده و قرار است که به عنوان جانشین POCO M4 Pro با ارتقاهای قابل توجهی وارد بازار شود. در ادامه به بررسی مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت پوکو M6 پرو می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی پوکو M6 پرو فورجی

پوکو M6 Pro 4G دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. داخل این صفحه نمایش یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده و ایمنی آن با پوشش گوریلا گلس 5 تضمین شده است.

گوشی اقتصادی پوکو M6 پرو فورجی

تنظیمات دوربین پوکو M6 Pro فورجی شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. در جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی داخل سوراخ پانچ قرار گرفته است.

قابل ذکر است که دوربین اصلی از قابلیتی به نام Film Camera برخوردار است که 12 فیلتر فیلم و 8 فریم فیلم را برای ساخت ویدیوهای خلاقانه و به اشتراک‌گذاری تصاویر به یاد ماندنی در رسانه‌های اجتماعی، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی اقتصادی پوکو M6 پرو فورجی

این گوشی در بخش سخت افزار به چیپست هلیو G99 اولترا مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی (شارژ 0 تا 100 در 44 دقیقه) تامین می‌کند و در بخش نرم افزار، رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند. البته این گوشی در آینده آپدیت HyperOS را دریافت خواهد کرد.

دیگر ویژگی قابل توجه این گوشی اقتصادی پوکو استاندارد IP54 است که از آن در برابر گرد و غبار و پاشش آب محافظت می‌کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پورت USB تایپ C، بلندگوی دوگانه، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، فرستنده مادون قرمز (IR Blaster) و NFC اشاره کرد.

گوشی اقتصادی پوکو M6 پرو فورجی
رنگ بندی پوکو M6 پرو فورجی

پوکو M6 پرو فورجی در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش با قیمت 199 دلار برای نسخه 8/ 256 گیگابایتی و 249 دلار برای نسخه 12/ 512 گیگابایتی به فروش می‌رسد. این گوشی از فردا یعنی 11 ژانویه برای خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اقتصادی پوکو M6 پرو فورجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر