coinex
راهنمای خرید تکراتو

احتمالا آیفون 16 با وای‌فای 6E و 16پرومکس با مودم اسنپدراگون X75 عرضه شوند

بر اساس تعدادی خبر منتشر شده پیش‌بینی می‌شود که آیفون 16 و 16 پرومکس به ترتیب با وای‌فای 6E و مودم اسنپدراگون X75 عرضه شوند.

به تازگی اطلاعات جدیدی فاش شده که مشخص می‌کند آیفون 16 با 8 گیگابایت رم و وای‌فای 6E عرضه خواهد شد؛ قابلیت‌هایی که هم اکنون در آیفون 15 پرو وجود دارند. همچنین اعلام شده آیفون 16 پرو با مودم اسنپدراگون X75 عرضه می‌شود؛ این در حالی است که آیفون 16 تنها قادر به پشتیبانی از مودم اسنپدراگون X70 است که در آیفون 15 و آیفون 15 نیز پرو وجود دارد.

بیشتر بخوانید: طراحی نسخه گلوبال وان پلاس 12R فاش شد

پیش‌تر اعلام شده بود که در سال میلادی جدید اپل، آیفون 16 را روانه بازار می‌‌کند. اکنون آخرین اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که اپل قصد دارد حافظه آیفون 16 خود را ارتقا دهد، اما ارتقاء مودم فقط برای آیفون 16 پرو اتفاق می‌افتد.

به گفته تحلیلگر جف پو در Macrumors آیفون 16 پایه در نهایت می‌تواند 8 گیگابایت رم در مقایسه با 6 گیگابایت رم آیفون 15 پایه داشته باشد. مدل‌های آیفون 15 پرو در حال حاضر دارای 8 گیگابایت رم هستند، بنابراین برای مدل‌های آیفون 16 پرو نیز همین میزان حافظه در نظر گرفته شده است.

همانطور که جف پو می‌گوید در عوض، آیفون 16 پرو می‌تواند با مودم کوالکوم اسنپدراگون X75 ارتقا یابد. اما آیفون 16 پایه می‌تواند مودم کوالکوم اسنپدراگون X70 را که در مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پرو وجود دارد را حفظ کند.

ما در حال حاضر شاهد مودم اسنپدراگون X75 در اسنپدراگون 8 نسل 3 هستیم این مودم جدید از استاندارد «5G Advanced» پشتیبانی می‌کند که گفته می‌شود شامل پیشرفت‌های هوش مصنوعی و ML برای بهبود عملکرد 5G، در کنار سرعت دانلود و آپلود سریع‌تر 5G است. همچنین اعلام شده که اپل پشتیبانی 5G پیشرفته را در مدل‌های آیفون 16 پرو خود تبلیغ می‌کند.

توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات ذکر شده در حد شایعه هستند و اپل هیچ اطلاعیه‌ای در این زمینه اعلام نکرده و ما برای مشاهده این قابلیت‌ها باید تا زمان عرضه آیفون‌های جدید که 9 ماه دیگر است،منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آیفون 16 و 16 پرومکس چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر