;
coinex

وان پلاس Ace 3 در رنگ طلایی و با 1 ترابایت حافظه وارد بازار می‌شود

بالاخره انتظارها به پایان رسید و رنگ طلایی وان پلاس Ace 3 نیز به بازار آمد. طراحی و رنگی که وان پلاس در این نسخه به کار گرفته، بی‌نظیر و مثال‌زدنی است.

وان پلاس از گوشی پرچمدار OnePlus Ace 3 خود در تاریخ 4 ژانویه 2024 رسما رونمایی کرد. قرار بود که این گوشی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های برجسته و طراحی شیک و مدرن، در سه رنگ طلایی، مشکی و آبی به بازار عرضه شود.

متاسفانه با اینکه رنگ‌های مشکی و آبی وان پلاس ایس 3 در 8 ژانویه وارد بازار شدند، رنگ طلایی همچنان در دسترس نبود. اما بالاخره امروز وضعیت تغییر کرده و رنگ Sand Gold نیز وارد بازار شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه طلایی وان پلاس Ace 3

شرکت وان پلاس در تولید Ace 3 استراتژی جالبی را به کار گرفته و علاوه بر تمرکز روی عملکرد دستگاه، بر زیبایی و طراحی گوشی نیز وقت زیادی گذاشته است. همچنین سه پیکربندی مختلفی که از این گوشی وجود دارد، به سادگی پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران خواهد بود. این سه پیکربندی و نحوه قیمت‌گذاری آنها به شرح زیر است:

  • نسخه 12 گیگابایت رم و256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2599 یوان
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2999 یوان
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 3499 یوان

لی جی (Li Jie)، رئیس شرکت OnePlus در چین، معتقد است که رنگ طلایی این گوشی با زیبایی بی‌نظیری که دارد به راحتی چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. در این نسخه گوشی، که اولین محصول طلایی و شیشه‌ای- فلزی این شرکت است، قاب میانی فلزی بهبود یافته و این امر احساس یک گوشی رده بالا و پرچمدار را به کاربر منتقل می‌کند.

وان پلاس Ace 3
رنگ طلایی وان پلاس Ace 3

گذشته از طراحی جذاب این گوشی که در رنگ طلایی خود را بیشتر نشان می‌دهد، سخت‌افزار قدرتمند که شامل تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 می‌شود، نقطه قوت دیگر آن است.

این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده Tiangong است که با محفظه بخار 9140 میلی‌متر مربعی VC، اتلاف گرمای کارآمد تحت فشار و کار سنگین را تضمین می‌کند. نکته قابل توجه دیگری که وجود دارد تراشه گرافیکی Pixelworks X7 است که با پشتیبانی از وضوح تصویر 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز، تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با رزولوشن 2780 در 1264 پیکسل با نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی آنی 2160 هرتز است. علاوه بر این، وان پلاس در این گوشی فناوری Bright Eyes and Eye Protection خود را پیاده‌سازی کرده که برای راحتی چشم کاربران، از ویژگی‌ کاهش نور PWM dimming با فرکانس بالا 2160 هرتز پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس Ace 3

دوربین سه‌گانه پشتی (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی + دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی + دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی) و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز تجربه عکاسی با موبایل را از هر لحاظ لذت‌بخش خواهند کرد.

وظیفه تامین انرژی هم بر عهده یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده که با قابلیت شارژ سریع 100 واتی، شارژ کامل را تنها در 27 دقیقه ممکن می‌کند. با این اوصاف می‌توان گفت که وان پلاس Ace 3 با ترکیب سه عنصر عملکرد، زیبایی‌ و نوآوری، جای خود را در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند محکم کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگ طلایی وان پلاس Ace 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر