;
coinex

مشخصات کامل اوپو Reno 11F 5G پیش از عرضه رسمی فاش شد

پس از معرفی گوشی‌های اوپو رنو 11 و اوپو رنو 11 پرو، حالا سومین مدل این سری یعنی اوپو Reno 11F 5G برای عرضه به بازار اندونزی آماده می‌شود.

اوپو به تازگی گوشی‌های هوشمند Reno 11 و Reno 11 Pro را در بازارهای مختلفی مانند ویتنام، مالزی، هند و اندونزی عرضه کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که بازار اندونزی به زودی سومین گوشی سری Reno 11 یعنی Reno 11 F 5G را دریافت خواهد کرد. در حال حاضر این گوشی برای پیش سفارش در کشور اندونزی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و انتظار می‌رود که فروش نهایی آن از تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) آغاز شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و مشخصات اوپو Reno 11F 5G

همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، اوپو رنو 11 F  فایوجی در جلو دارای یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ مرکزی است و در پشت نیز آن یک واحد دوربین سه‌گانه قرار گرفته است. برای امنیت بیشتر کاربران، یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و استاندارد IP65 نیز برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اعمال شده است. این گوشی در سه رنگ صورتی، سبز و آبی وارد بازار خواهد شد.

اوپو Reno 11F به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد. این نمایشگر از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس 2160 هرتز و رنگ‌های 10 بیتی پشتیبانی کرده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 را در بالای خود جای خواهد داد.

در پنل پشتی این گوشی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی OmniVision OV02B10 قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود که اوپو Reno 11 F 5G از تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک قدرت گرفته و از 8 گیگابایت رم، 8 گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی و رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

تاکنون، Oppo Reno 11F 5G با شماره مدل CPH2603 در مراجع صدور گواهی‌های مختلفی ظاهر شده و از این رو انتظار می‌رود که در بازارهای دیگری مانند هند، سنگاپور و اروپا نیز عرضه شود. البته این امکان وجود دارد که در برخی از این کشورها، به عنوان یک گوشی از سری F  اوپو معرفی شود. متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اوپو Reno 11F 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر