coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: تصاویر واقعی ریلمی نوت 50 منتشر شد [+ ویدیوی آنباکس]

در اوایل هفته جاری، ریلمی رسما عرضه سری جدید نوت را تائید کرد. حال در جدیدترین اخبار تکنولوژی، تصاویر واقعی ریلمی نوت 50 به همراه ویدیوی آنباکس آن پیش از عرضه رسمی لو رفته است.

تاکنون ریلمی Note 50 چندین گواهی‌ دریافت کرده و در افشاگری اخیر نیز تصاویری از طراحی جلو و عقب گوشی منتشر شده است. به علاوه، چندین تولیدکننده محتوا در فیلیپین ویدئویی از آنباکس این محصول در اینستاگرام منتشر کرده‌اند. احتمالا ریلمی خود این گوشی را در اختیار آنها قرار داده است اما اینکه آنها اجازه داشته‌اند تا پیش از رونمایی از محصول، تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کنند، نامعلوم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر واقعی ریلمی نوت 50 را ببینید!

تصاویر گوشی ریلمی Note 50 رنگ آبی آسمانی آن را نشان می‌دهد. از نظر طراحی، این گوشی شباهت زیادی به ریلمی C53 دارد. تصاویر نشان می‌دهند که این محصول ریملی دارای دو دوربین در پشت با یک حلقه LED جداگانه و یک ناچ U شکل در جلو برای دوربین سلفی و حاشیه‌های قابل توجه است.

یک کاربر اینستاگرام به نام SuperbDan نیز ویدیویی از آنباکس ریلمی Note 50 منتشر کرده است. در این ویدیو، جعبه زرد ریلمی و تمام لوازم استاندارد این محصول از جمله سوزن سیم‌کارت، یک قاب محافظ TPU و شارژر تایپ A به تایپ C نشان داده می‌شود.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dante Bisais (@superbdan)

یک منبع اطلاعاتی دیگر در ایکس با نام Paras Guglani نیز تیزر رسمی ریلمی نوت 50 را به اشتراک گذاشته است. این تیزر به ویژگی‌هایی مانند نمایشگر 6.7 اینچی HD+ با رفرش ریت 90 هرتز، ضخامت 7.99 میلی‌متر و مقاومت در برابر گرد و غبار IP54 اشاره می‌کند. تیزر نشان می‌دهد که تاریخ عرضه این گوشی 24 ژانویه خواهد بود.

به علاوه، جزئیاتی درباره‌ی گوشی میان‌رده دیگری از این برند با نام ردمی نوت 1 افشا شده است. احتمالا این گوشی نیز با ریلمی نوت 50 معرفی شود و با ردمی نوت 13 رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر