coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط پیش فروش کوییک GXR-L بهمن 1402 ؛ [+جزئیات و مبلغ پیش پرداخت]

سایپا شرایط پیش فروش کوییک GXR-L بهمن 1402 را اعلام کرد. طبق این طرح متقاضیان باید مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب فرشنده واریز کند.

پیرو اطلاعیه جدید سایپا، شرایط پیش فروش کوییک GXR-L بهمن 1402 ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه خودروهای داخلی اعلام شده است.  براساس این طرح، تمامی متقاضیانی که در ماه جاری ثبت‌نام اولیه برای دریافت این خودرو را انجام داده‌اند، هم‌اکنون می‌بایست مبلغ مشخصی را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب فروشنده واریز کنند. طبق بخشنامه فروش کوییک GXR-L موعد تحویل این خودرو تیر الی مرداد 1403 خواهد بود. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش کوییک GXR-L همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات مدیران خودرو بهمن 1402 ؛ لیست قیمت کارخانه فونیکس و MVM

شرایط پیش فروش کوییک GXR-L بهمن 1402

پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان عادی در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که امروز 1 بهمن از طرف فروشنده پیامک واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام دریافت کرده‌اند، می‌رساند که باید مبلغ 185 میلیون و 800 هزار تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت سایپا واریز کنند. پس از واریز وجه و تکمیل مراحل ثبت‌نام، متقاضی می‌بایست تا تیر الی مرداد 1403 برای تحویل خودرو صبر کند. بهای کامل خودرو نیز در موعد تحویل و با نرخ روز از خریدار دریافت می‌شود.

شرایط پیش فروش کوییک GXR-L بهمن 1402

متقاضیان باید با موارد زیر توجه داشته باشند:

  1. محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است)
  2. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم میب#اشند.
  3. امکان ثبت‎نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی‌باشد.
  4. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
  5. ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی‌باشد.
  6. متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

مشخصات فنی کوییک GXR-L

مشخصات فنی کوییک GXR-L نیز مانند نسخه تک رنگ (GX-L) کاملاً با نسخه کامل‌تر کوییک یعنی کوییک GX-H برابر است. اما امکانات رفاهی و ایمنی کوییک GXR-L در مقایسه با GX-H کمتر است. به عبارت دیگر، نسخه کامل‌تر 7 آپشن بیشتر نسبت به نسخه معمولی دارد. در کاتالوگ زیر می‌توانید مشخصان فنی و آپشن‌های هردو مدل کوییک را مشاهده کنید:

شرایط پیش فروش کوییک GXR-L بهمن 1402

بیشتر بخوانید:

آیا شما تاکنون در طرح‌های فروش سامانه یکپارچه شرکت کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را درخصوص تجربه خرید از این سامانه با ما و دیگر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر