coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری هواوی P70 احتمالا به سنسور IMX989 مجهز خواهد شد

شایعه شده است که سری هواوی P70 مجدداً به سنسور IMX989 مجهز خواهد شد همچنین اعلام شده که قرار است تا ماه مارس عرضه شود.

هواوی به طور پیوسته در حال توسعه تلفن‌های هوشمند سری P70 خود است که جانشینان سری موفق P60 هستند. تاریخ انتشار ممکن است زودتر از آنچه در ابتدا پیش‌بینی شده بود، اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: بررسی S24 Ultra ؛ نگاه نزدیک به اولترای جدید سامسونگ

سری هواوی P70 احتمالاً در ماه مارس به بازار عرضه شود. این اطلاعات را اسمارت پیکاچو، مشاور Weibo اعلام کرده است. علاوه بر این، پیکاچو اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های دوربین سری آینده نیز ارائه کرد.

به گفته وی، سری هواوی P70 از سنسور IMX989 که مدتی پیش عرضه شد، بهره می‌برد. این سنسور به طور قابل توجهی هم دیافراگم و هم فوکوس را برای تصویربرداری بهتر نسبت به نسخه‌های قبلی افزایش می‌دهد. علاوه بر این، هواوی قصد دارد در نیمه دوم سال صفحه نمایش خود را نزدیک به 2K افزایش دهد و در حال آزمایش این قابلیت است.

روز گذشته Digital Chat Station نیز جزئیاتی در مورد مشخصات دوربین سری P70 را فاش کرده بود. انتظار می‌رود این سری مجهز به دیافراگم متغیر فیزیکی هواوی OV50H باشد. به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد از سنسور 1/1.3 اینچی OV50H و سنسور بزرگتر 1.02 اینچی IMX989 در مدل‌های مختلف این سری استفاده کند. پیش‌بینی می‌شود که مدل سطح بالا، P70 Art، مطابق با پیش‌بینی قبلی تحلیلگر مینگ چی کو، به سنسور IMX989 سونی مجهز شود.

مینگ چی کو همچنین اشاره کرد که P70 Art دارای لنز هیبریدی شیشه‌ای پلاستیکی متمایز 1G6P خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود عملکرد دوربین را تا حد زیادی بهبود بخشد.

در مورد سایر مشخصات، شایعه شده است که سری هواوی P70 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی چهار خمیده با عمق 1.5K با حداقل حاشیه است. هواوی از نمایشگرهای OLED داخلی سازندگانی مانند BOE، COST، Visionox و Tianma استفاده خواهد کرد. این سری از طراحی منحصر به فرد دوربین پشتی سه لنزی با الگوی مثلثی، با نام تجاری XMAGE هوآوی، با تاکید بر تصویربرداری با کیفیت بالا برخوردار است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک باتری با چگالی بالا 5000 میلی آمپر ساعتی و بلندگوهای دوگانه استریو با یک گیرنده باشد و مدل پایه، Huawei P70 ممکن است از تراشه Kirin 9000S تغذیه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سری هواوی P70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر