;
coinex

گوشی وان پلاس 12 وارد بازار جهانی شد [+ قیمت و مشخصات]

گوشی‌های وان پلاس که معمولا در دسته‌بندی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرند، هربار با بروز کردن امکانات بیشتر سعی دارد در میدان رقابت عقب نماند و همراه با دیگر شرکت‌ها با ارائه خدمات بهتر بهکاربران بیشتری را به خود جذب کند. این‌بار گوشی وان پلاس 12 با دوربین Periscope، شارژ بی‌سیم و امکانات ویژه‌ی دیگر امروز در رویدادی جهانی معرفی شد که نشان از ترقی این شرکت دارد.

در مراسم امروز علاوه بر معرفی وان پلاس 12 دو محصول دیگر هم معرفی شدند که جانشین وان پلاس 11 می شوند که نسبت به نسل قبلی ارتقاء قابل توجهی داشته و می‌توان آن را رقیب سختی برای  گوشی‌هایی مانند iQOO 12 Pro، Vivo X100 دانست.

بیشتر بخوانید: لذت بازی با وان پلاس 12 ؛ تجربه گیمینگ بی‌نظیر با گواهی IRX Pixelworks

مشخصات و ویژگی‌های گوشی وان پلاس 12

OnePlus 12 از نظر بازارهای جهانی همان نسخه موجود در چین است. این دوربین همان طراحی قبلی خود را حفظ کرده و دارای پروفیل باریک با فریم وسط فلزی و مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

نمایشگر وان پلاس 12 از یک صفحه نمایش آمولد خمیده 6.82 اینچی بهره می‌برد و دارای وضوح QHD+، صفحه نمایش LTPO 120 هرتز و حداکثر روشنایی 4500 نیت است. پردازنده صفحه نمایش مستقل Pixelworks X7 برای تجربه بصری بهتر در حین بازی وجود دارد. ناگفته نماند که دارای گواهی HDR10+، Dolby Vision و DisplayMate A+ نیز هست که آن را یک سر و گردن بالاتر از نمونه قبلی خود قرار می‌دهد.
جالب اینجاست که بخاطر فناوری Aqua Touch حتی با دست‌های خیس هم می‌توانید از آن استفاده کنید چراکه صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود و از این بابت خیالتان را راحت می‌کند.

گوشی وان پلاس 12

در بخش عکاسی، OnePlus 12 دارای دوربین سه گانه پشتی است. این تنظیمات شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony LYT 808 همراه با یک لنز عریض 48 مگاپیکسلی و یک واحد Periscope با قابلیت OIS 64 مگاپیکسلی و در جلو، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می‌شود. همه‌ی این موارد به لطف سازنده افسانه‌ای دوربین هاسلبلاد است که مجموعه‌ای بی‌نظیر را در کنار هم قرار داده است.

وان پلاس 12 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است و تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه UFS 4 دارد. یک سیستم خنک‌کننده 9140 میلی‌متر مربع برای اتلاف گرما نیز در آن تعبیه شده و از داغ‌شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کند. این سیستم انرژی خود را از باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات، بی‌سیم 50 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی تامین می‌کند. گفتنی است که گوشی وان پلاس 12 با سیستم عامل اندروید 14 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گزینه‌های اتصال در OnePlus 12 شامل دو سیم کارت، WiFi-7، بلوتوث 5.4، NFC و USB 3.2 Gen1 می‌شود تا همگام با شما به انجام امور مربوطه بپردازد.

قیمت و در دسترس بودن OnePlus 12

گوشی وان پلاس 12 را در رنگ‌های مشکی و سبز زمردی می‌توانید تهیه کنید. قیمت آن در هند از 64999 روپیه برای نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی شروع می‌شود و  نمونه 16 گیگابایتی + 512 گیگابایتی نیز 69999 روپیه قیمت دارد. در بازار ایالات متحده، همین ویژگی‌ها به ترتیب 949 و 1099 دلار قیمت دارند. پیش‌فروش ‌ها از امروز از 30 ژانویه در هند و 6 فوریه در آمریکای شمالی آغاز می‌شوند که با پیش خرید آن می‌توانید 2000 روپیه تخفیف فوری بانکی و مزایای دیگر دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مشخصات گوشی وان پلاس 12 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر