coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش فوق العاده کوییک GXR-L با ترمز ESC ویژه بهمن 1402

سایپا، فروش فوق العاده کوییک GXR-L با ترمز ESC را ویژه بهمن‌ماه 1402 آغاز کرد. در بخشنامه فروش سایپا، موعد تحویل عضو جدید خانواده کوییک، سه ماهه ذکر شده است.

طرح فروش فوق العاده کوییک GXR-L با ترمز ESC از امروز آغاز شده و متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه که خودرو ذکر شده را انتخاب کرده‌، می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را با واریز کامل وجه خودرو و درج مشخصات انجام دهند. در شرایط فروش کوییک GXR-L ذکر شده که این خودرو با موعد تحویل سه ماهه پس از تکمیل اطلاعات و واریز وجه به دست مشتریان خواهد رسید. در ادامه با جزئیات طرح فروش کوییک GXR-L همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کوییک GX-L بهمن 1402 [+شرایط و قیمت]

فروش فوق العاده کوییک GXR-L با ترمز ESC

شرکت سایپا به عنواK دومین خودروساز ایران با ارسال بخشنامه‌ای، شرایط فروش کوییک GXR-L را ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده در سامانه یکپارچه اعلام کرد. طبق این بخشنامه، تمامی افرادی که روز شنبه، 7 بهمن 1402 از سمت خودروساز پیامک واریز دریافت کرده‌اند، می‌بایست هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل وجه خودرو و ثبت‌نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است که این طرح مختص طرح عادی است و فعلاً خبری از متقاضیان طرح جوانی جمعیت نیست.

فروش فوق العاده کوییک GXR-L با ترمز ESC

مشخصات فنی کوییک GXR-L

مشخصات فنی کوییک GXR-L نیز مانند نسخه تک رنگ (GX-L) کاملاً با نسخه کامل‌تر کوییک یعنی کوییک GX-H برابر است. اما امکانات رفاهی و ایمنی کوییک GXR-L در مقایسه با GX-H کمتر است. به عبارت دیگر، نسخه کامل‌تر 7 آپشن بیشتر نسبت به نسخه معمولی دارد. در کاتالوگ زیر می‌توانید مشخصان فنی و آپشن‌های هردو مدل کوییک را مشاهده کنید:

فروش فوق العاده کوییک GXR-L با ترمز ESC

بیشتر بخوانید:

سایپا شرایط فروش متنوعی برای خودروهای خود درنظر گرفته است. شما در کدام‌یک از شرایط فروش سایپا شرکت کرده‌اید؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر