;
coinex

بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 ؛ راهنمای خرید لپ‌تاپ Huawei

در این مطلب با بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 آشنا می‌شوید که مجهز به امکاناتی مثل پردازنده‌های نسل 13 اینتل و نمایشگرهایی باکیفیت هستند.

چندین سال است که برند هواوی شروع به تولید لپ تاپ کرده؛ اما تعداد زیاد لپ تاپ‌های این شرکت باعث شده که انتخاب مناسب‌ترین لپ تاپ هواوی برای نیازهای مختلف، کار سختی باشد.

به همین دلیل، این راهنمای خرید لپ تاپ هواوی در سال 2024 را برای شما آماده کرده‌ایم. لپ تاپ‌های معرفی شده در این مطلب، بر اساس نتایج تست‌هایی مثل گیک‌بنچ 6 و پی‌سی مارک 10 و همچنین ارزیابی‌های حرفه‌ای مثل دقت رنگ و روشنایی نمایشگر و تست‌های واقعی انتخاب شده‌اند. مورد آخر یعنی استفاده‌های واقعی، اهمیت زیادی دارد چون ممکن است حتی قدرتمندترین لپ تاپ‌ها هم به دلایلی مثل نداشتن یک رابط کاربری قوی، طراحی نامناسب کیبورد یا قابل حمل نبودن، تجربیات کاربری خوبی را رقم نزنند.

همچنین، سعی شده فهرست بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 تا حد ممکن متنوع باشد. در مجموع، برند هواوی متمرکز بر بهره‌وری است اما لپ تاپ‌های معرفی شده در این مطلب، از نظر اندازه نمایشگر، کاربرد و قیمت تنوع دارند تا بتوانید بهترین مدل را برای خودتان انتخاب کنید. پس اگر شما هم قصد خرید لپ تاپ هواوی را دارید، تا پایان راهنمای خرید بهترین لپ تاپ هواوی 2024 با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین لپ تاپ های هواوی 2024

همانطور که حتماً در جریان هستید، برند هواوی فقط تولیدکننده گوشی، تبلت و ساعت هوشمند نیست؛ بلکه لپ تاپ هم یکی از محصولات مهم این برند است.

بهترین لپ تاپ های هواوی 2024
بهترین لپ تاپ های هواوی 2024

شاید تصور کنید که برندهای لپ تاپ زیادی در بازار چین وجود ندارند؛ اما واقعیت این است که رقابت در این بازار نسبتاً زیاد است. بین این محصولات، لپتاپ‌های سری میت بوک هواوی طوری طراحی شده‌اند که علاوه بر امکانات داخلی قوی مثل جدیدترین پردازنده‌های اینتل، ظاهر زیبایی هم داشته باشند. قطعاً با بررسی ارزش این لپ تاپ‌ها نسبت به قیمت آنها، شگفت زده خواهید شد.

در ادامه با بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 با در نظر گرفتن معیارهایی مثل امتیازات بنچمارک، ارزش خرید، قدرت پردازشی و غیره آشنا می‌شوید. اگر تصمیم به خرید لپ تاپ هواوی دارید، حتماً این مدل‌ها را در نظر داشته باشید.

1. Huawei MateBook X Pro 2022

بهترین لپ تاپ های هواوی 2024

مزایا:

  • تاچ پد با بازخورد لمسی
  • پردازنده سریع و واکنش‌پذیر
  • نمایشگر روشن و خوش‌رنگ
  • طراحی ظریف و سبک
  • رنگ‌های جدید

معایب:

  • نداشتن جی‌پی‌یوی مجزا
  • قیمت بالا

هواوی میت بوک X پرو 2022 (نسل 12) همچنان یکی از بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 است که به عنوان نسخه به روزرسانی شده نسل 11 این لپ تاپ طراحی شده است. پردازنده کور i7 نسل 12 این لپتاپ، سرعت بسیار بالایی دارد.

این لپ تاپ هواوی، یادآور سری مک بوک پرو است و طراحی شیک و زیبای آن می‌تواند برای هر محیط حرفه‌ای مناسب باشد. وزن 1.38 کیلوگرمی این لپ تاپ هم باعث شده که حمل و نقل آن بسیار راحت باشد و به عنوان یک کارمند یا دانشجو، به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ تاپ که تأثیر زیادی در قرار گرفتن آن در فهرست بهترین لپ تاپ های Huawei 2024 داشته، ترک پد آن است. با استفاده از این ترک پد، می‌توانید به راحتی و با حرکات لمسی، صدا و سطح روشنایی نمایشگر را تنظیم کرده، در ویدیوها جابجا شده و اسکرین شات بگیرید. وجود این ترک پد، تأثیر چشمگیری در ارتقای تجربیات کار با این لپتاپ داشته و باعث شده که انجام کارهای کوچکتر نسبت به همیشه راحت‌تر و قابل دسترس‌تر باشد.

صفحه لمسی این لپتاپ هواوی هم بسیار واکنش‌پذیر است و مثلاً هنگام زوم کردن تصاویر یا صفحات گسترده، کاملاً روان کار می‌کند. اوج روشنایی نمایشگر هواوی میت بوک x پرو، به 578.53 نیت می‌رسد که نسبت به بیشتر نمایشگرها، 300 نیت بیشتر است. بنابراین، این لپتاپ می‌تواند برای افرادی که کارهای طراحی انجام می‌دهند بسیار مناسب باشد به خصوص با توجه به دقت بالای رنگ‌های آن.

مهم‌ترین ایراد میت X پرو 22 (نسل 12) قیمت بالای آن است که این لپتاپ را در رده مک بوک قرار می‌دهد. اما اگر به دنبال یک لپتاپ چند کاره با نمایشگر بسیار باکیفیت و کنترل‌های قابل درک هستید، خرید این جدیدترین لپ تاپ هواوی به شما توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های سامسونگ 2024

بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2024

2. Huawei MateBook 14s

بهترین لپ تاپ های هواوی 2024

مزایا:

  • نمایشگری زیبا با رزولوشن عالی
  • طراحی سبک و بسیار قابل حمل
  • کیبورد بسیار باکیفیت
  • رفع مشکلات وبکم موجود در میت بوک 16

معایب:

  • گاهی اوقات وقتی به برق متصل نیست، وارد حالت Sleep می‌شود.
  • نویز نسبتاً بالای فن
  • نداشتن جی‌پی‌یوی مجزا

راهنمای خرید لپ تاپ Huawei در سال 2024 را با میت بوک 14s ادامه می‌دهیم. این لپتاپ هواوی با داشتن نمایشگری 14.2 اینچی شبیه به میت بوک X پرو (2022) تجربه‌ای شبیه به مدل پرو، اما با قیمتی اقتصادی‌تر برای شما فراهم می‌کند.

نسبت ابعاد 3:2 این لپتاپ باعث شده که اجرای همزمان چندین کار با آن بسیار راحت باشد؛ بدون اینکه صفحه بیش از حد شلوغ به نظر برسد. قابلیت مهم بعدی میت بوک 14s، نمایشگر لمسی آن است. اگر نیاز به گشتن در صفحات یا کار کردن با فایل‌های صفحه گسترده بزرگ اکسل داشته باشید، قطعاً این قابلیت برای شما بسیار مفید خواهد بود و بدنه محکم آن هم باعث شده که برای حمل و نقل بسیار مناسب باشد.

این لپ تاپ، به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 دارای پردازنده نسل 11 کور i7 سری H اینتل است که در تست‌ها از میت بوک X پرو (2021) پیشی گرفته است. همچنین، با وجود داشتن جی‌پی‌یوی ادغام شده که باعث محدودیت در انجام کارهای سنگین مثل ویرایش ویدیو یا رندرینگ سه بعدی می‌شود، گرافیک Iris Xe لپتاپ میت بوک 14s برای انجام کارهای سبک کافی است – هر چند خرید این لپتاپ، بیشتر برای افرادی که کارهای تولیدی انجام می‌دهند، توصیه می‌شود.

در مجموع، میت بوک 14s از نظر ارزش، بهترین لپ تاپ هواوی 2024 است. این لپ تاپ، با داشتن طراحی قابل حمل و نمایشگر روشن، انتخاب بسیار خوبی برای محیط‌های اداری محسوب می‌شود. اما اگر خرید لپ تاپ هواوی با نمایشگر 16 اینچی را ترجیح می‌دهید، هواوی میت بوک 16s می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های لنوو 2024

بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی 2024

3. Huawei MateBook 16s (2022)

بهترین لپ تاپ های هواوی 2024

مزایا:

  • نمایشگر لمسی بزرگ
  • پردازنده نسل 12 پرسرعت اینتل
  • تعداد زیاد پورت‌ها

معایب:

  • ماندگاری شارژ ضعیف
  • نداشتن جی‌پی‌یوی مجزا

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ هواوی 2024 را با هواوی میت بوک 16s ادامه می‌دهیم که بهترین لپ تاپ هواوی 2024 با نمایشگر 16 اینچی است. نمایشگر 16 اینچی این لپتاپ هواوی به قدری بزرگ است که می‌توانید به راحتی چندین اپلیکیشن و مرورگر وب را در آن ببینید. رزولوشن 2520×1680 این لپ تاپ، باعث ارتقای کیفیت تصویر آن نسبت به لپ تاپ‌های فول اچ‌دی شده است و تعداد بیشتر پیکسل‌های آن، وضوح تصویر را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

البته میت بوک 16s فقط به دلیل داشتن نمایشگر بزرگ در فهرست بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 قرار نگرفته بلکه مجهز به امکاناتی مثل پردازنده نسل 12 اینتل است که سرعت بسیار بالایی دارد و در تست‌ها، نسبت به ال‌جی گرام 16 (مدل 2022) و مک بوک ایر M2 به امتیازات بهتری دست پیدا کرده است. متأسفانه، این لپ تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ هواوی نیست و مثلاً نمی‌توانید با نصب یک جی‌پی‌یوی مستقل، عملکرد آن را برای گیمینگ و ادیت ویدیو ارتقاء دهید؛ اما با در نظر گرفتن قیمت میت بوک 16s، نمی‌توان ایراد زیادی به آن وارد کرد.

البته، قدرت بالای این لپ تاپ هواوی 2024 باعث ایجاد مشکلاتی هم شده است از جمله کمتر بودن ماندگاری شارژ لپتاپ، که در تست‌ها به 7 ساعت و 34 دقیقه رسیده است. لپ تاپ‌های دیگری مثل ال جی گرام 16 از این نظر رکورد بهتری دارند؛ اما همانطور که اشاره شد، سی‌پی‌یوی این لپ تاپ‌ها ضعیف‌تر است. لازم به ذکر است که میت بوک 16s وزن نسبتاً سنگینی دارد که به 1.99 کیلوگرم می‌رسد.

برای خرید چنین لپ تاپی با نمایشگر 16 اینچی و سرعت بالا، باید بعضی از ویژگی‌ها را قربانی کنید، اما میت بوک 16s هواوی مزایای دیگری هم دارد. در مجموع، اگر به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 با نمایشگر 16 اینچی و قدرت خوب برای انجام کارهایی مثل ادیت عکس هستید، کمتر گزینه‌ای را بهتر از میت بوک 16s پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های اپل 2024

بهترین لپ تاپ های اچ پی 2024

4. Huawei MateBook D 16 (2022)

بهترین لپ تاپ های هواوی 2024

مزایا:

  • نمایشگر بزرگ و خوشرنگ
  • پردازنده نسل 12 پرسرعت اینتل
  • قیمت نسبتاً ارزان
  • تعداد زیاد پورت‌ها

معایب:

  • ماندگاری شارژ ضعیف
  • درج نامناسب ترک پد

هواوی میت بوک D 16 جدیدترین لپ تاپ هواوی 2024 نیست و مشخصات و امکانات آن در سطح میت بوک 16s قرار ندارد؛ اما یکی از لپ تاپ‌های اقتصادی‌تر این شرکت محسوب می‌شود این لپتاپ هواوی، برای اشخاصی که به دنبال لپ تاپی با نمایشگر بزرگ و قیمت مناسب هستند، بهترین لپ تاپ هواوی 2024 در نظر گرفته می‌شود.

رزولوشن 1920×1200 پیکسلی این لپتاپ، باعث شده که تصویر نمایشگر آن بسیار شاداب و واضح باشد. بعلاوه، سطح روشنایی تصویر آن در تست‌ها به 328.8 و کنتراست آن به 1442:2 رسیده است. این ارقام و اعداد نسبت به میت بوک 16 کمتر هستند، اما کیفیت تصویر این نمایشگر بسیار خوب و کنتراست آن مناسب است.

یکی دیگر از ویژگی‌های میت بوک D 16 که باعث قرار گرفتن آن در فهرست بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 شده، پردازنده نسل 12 اینتل است که سرعت پردازش بسیار بالایی دارد. این لپتاپ هم قابلیت اجرای همزمان کارهایی مثل مدیریت چند تب کروم، اسپاتیفای و یوتیوب را دارد بدون اینکه سرعت آن افت کند.

مزیت بعدی این لپتاپ، کیبورد بزرگ و واکنش‌پذیری است که یک کی‌پد عددی مخصوص هم دارد. اگر زیاد با فایل‌های صفحه گسترده یا اعداد و ارقام کار می‌کنید، این لپ تاپ می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های دل 2024

بهترین لپ تاپ های ایسر 2024

5. Huawei MateBook E

بهترین لپ تاپ های هواوی 2024

مزایا:

  • لپ تاپ دو در یک
  • شامل کیبورد هواوی
  • پشتیبانی از قلم M هواوی
  • دقت رنگ بسیار خوب
  • نمایشگر لمسی با سرعت واکنش بالا

معایب:

  • وزن نسبتاً بالا
  • ماندگاری شارژ کم
  • کمتر بودن سرعت واکنش کیبورد
  • کم بودن تعداد پورت‌ها

راهنمای خرید لپ تاپ هواوی در سال 2024 را با هواوی میت بوک E به پایان می‌بریم که با توجه به داشتن طراحی 2 در 1، می‌توانید از آن هم به عنوان یک تبلت و هم لپتاپ استفاده کنید. این لپ تاپ، همراه با کیبورد هواوی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید برای طراحی با دقت بیشتر، قلم M-Pencil را برای آن بخرید؛ البته، سرعت واکنش نمایشگر این لپتاپ وقتی از انگشت استفاده کنید، بیشتر است.

نمایشگر 12.6 اینچی OLED این لپ تاپ، تصویر شاداب با رنگ‌هایی جذاب و رنگ مشکی تیره دارد. همچنین، سطح روشنایی آن به 418 نیت می‌رسد و کنتراست بسیار خوبی دارد. در تست‌های دقت رنگ هم میت بوک E امتیاز بالایی کسب کرده؛ در نتیجه برای ادیت و سایر کارهایی که به رنگ حساس هستند، انتخاب بسیار خوبی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این لپتاپ که باعث قرار گرفتن آن در فهرست بهترین لپ تاپ های Huawei 2024 شده، سرعت بسیار خوب آن برای انجام کارهای ساده‌ای مثل وبگردی، نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و ویدیو استریم است. طراحی چند کاره هم باعث شده که امکان استفاده از این لپ تاپ در حالت‌های مختلف وجود داشته باشد.

میت بوک E جدیدترین لپ تاپ هواوی یا بهترین لپ تاپ گیمینگ هواوی 2024 نیست و به دلیل نداشتن جی‌پی‌یوی مجزا نمی‌توان آن را برای افرادی که کارهای ادیت ویدیوی سنگین انجام می‌دهند، توصیه کرد؛ اما اگر به دنبال لپ تاپی با قابلیت حمل آسان و طراحی ترکیبی هستید، حتماً این گزینه را در نظر داشته باشید.

جمع‌بندی

در این مطلب با راهنمای خرید لپ تاپ Huawei در سال 2024 با شما همراه بودیم و شما را با بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 آشنا کردیم. در مجموع، لپتاپ‌های سری میت بوک علاوه بر ظاهر از نظر مشخصات هم شباهت زیادی به هم دارند و همین موضوع باعث سخت‌تر شدن انتخاب بهترین گزینه از بین آنها شده است. امیدواریم که این راهنما، به شما برای انتخاب مناسب‌ترین لپ تاپ هواوی طبق نیازهای خودتان کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین لپ تاپ گیمینگ هواوی کدام لپ تاپ است؟

در حال حاضر، هواوی میت بوک X پرو بهترین لپتاپ هواوی برای گیمینگ است.

آیا لپ تاپ‌های هواوی قابلیت اجرای بازی را دارند؟

بله اما چنین لپتاپ‌هایی بیشتر مناسب اجرای بازی‌های سبک هستند و نمی‌توان انتظار اجرای بازی‌های بسیار سنگین را با چنین لپ تاپ‌هایی داشت.

جدیدترین لپ تاپ هواوی 2024 کدام مدل است؟

هواوی میت بوک D 16 مدل 2024 جدیدترین لپ تاپ هواوی 2024 است.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 چیست؟ شما کدام مدل را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر