;
coinex

گوشی وان پلاس 12 با قفل منطقه‌ای عرضه می‌شود

وان پلاس ظاهراً قفل منطقه‌ای را در سری وان پلاس 12 خود در بازار چین اجرا کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که قفل منطقه روی گوشی وان پلاس 12 چینی زمانی که نسخه جهانی در اوایل ماه جاری در دسترس قرار گرفت، اعمال شد.

طبق گزارش‌ها، کاربران با مشکلاتی مشابه با وان پلاس  11 در سال گذشته مواجه شده‌اند که عملکرد تماس تلفن را محدود می‌کند.

از لحاظ تاریخی، گوشی‌های وان پلاس  که در چین فروخته می‌شد معمولاً قفل‌بندی می‌شدند و با شبکه‌های جهانی کار می‌کردند. با این حال، با شروع وان پلاس 11، این شرکت قفل منطقه ای را معرفی کرد و به نظر می رسد همین مشکل در وان پلاس 12 نیز رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: گوشی وان پلاس 12R رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

قفل منطقه‌ای برای افرادی که خارج از چین هستند و می‌خواهند مدل های چینی مقرون‌به‌صرفه‌تر را خریداری کنند، مشکلاتی ایجاد می‌کند. احتمالا کاربرانی که به کشورهای دیگر سفر می‌کنند، با مشکلاتی مواجه خواهند شد و نمی‌توانند از تلفن‌شان برای برقراری تماس استفاده کنند.

به نظر می‌رسد این سیاست به جهت منصرف کردن مردم از خرید نسخه‌های ارزان محصولات چینی در مناطق دیگر گرفته شده و مشکلاتی برای کاربرانی که در سطح بین‌الملل از آنها استفاده می‌کنند، ایجاد خواهد کرد.

با این حال احتمالا به مانند سال پیش، این قفل صفحه توسط کدی که از پشتیبانی وان پلاس قابل دریافت است باز شود؛ اما مشخص نیست که آیا پشتیبانی مایل به باز کردن قفل گوشی‌هایی که از طریق کانال‌های رسمی چینی خریداری نشده‌ و از فروشگاه‌های شخص ثالث خریداری شده‌اند هست یا خیر.

بنابراین کاربران وان پلاس  که به فکر خرید یک مدل چینی هستند، باید قبل از تصمیم گیری از این محدودیت آگاه باشند، به خصوص اگر قصد سفر به خارج از چین را دارند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قفل منطقه‌ای گوشی وان پلاس 12 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر