;
coinex

سرویس هوش مصنوعی سامسونگ تا اواخر سال در 100 میلیون دستگاه گلکسی اجرا خواهد شد

TM Roh رئیس بخش تجاری الکترونیکس اعلام کرده که سرویس هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) تا اواخر سال در 100 میلیون دستگاه گلکسی اجرا خواهد شد.

سری Galaxy S24 جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ که یک هفته پیش رونمایی شده اکنون مشخص شد که قرار است با Galaxy AI سرویس هوش مصنوعی مولد این برند کره‌ای که پشتیبانی آن بر عهده Google Cloud است، ارائه شود. سامسونگ پیش‌تر تأیید کرده بود که Galaxy AI در سال 2024 به مدل‌های قدیمی‌تر نیز افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازگشت شکوهمندانه اینتل؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌های نیمه‌رسانا در جهان نیست

اکنون TM Roh، رئیس تجاری الکترونیکس سامسونگ، اعلام کرد این شرکت تعهد داده که در سال جاری میلادی، Galaxy AI را به حدود 100 میلیون دستگاه تلفن همراه گلکسی در سراسر جهان اضافه کند.

Roh همچنین به ET Telecom گفت که علیرغم هزینه‌های مربوط به توسعه هوش مصنوعی Galaxy، استفاده از این ویژگی‌ها تا سال 2025 رایگان خواهد بود.

او می ‌گوید: «طبق تجزیه و تحلیل ما، نیازهای مختلفی برای هوش مصنوعی تلفن همراه وجود دارد. بنابراین، مشتریانی وجود خواهند داشت که از قابلیت‌های هوش مصنوعی به صورت رایگان استفاده می‌کنند. سپس می‌توانند مشتریانی نیز وجود داشته باشند که آرزوی توانایی‌های هوش مصنوعی حتی قوی‌تری داشته باشند و حتی پرداخت کنند. بنابراین، در تصمیم‌گیری‌های آینده، ما همه این عوامل را در نظر خواهیم گرفت.»

علاوه بر این، Roh گفت که سامسونگ برای تامین بازار داخلی قصد تولید لپ‌تاپ‌هایی را دارد که در کارخانه نویدا سامسونگ در هند تولید خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی سرویس هوش مصنوعی سامسونگ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر