;
coinex

سامسونگ هنوز درباره ویژگی‌های Galaxy AI پس از سال 2025 تصمیم مشخصی نگرفته است

TM Roh رئیس تجاری سامسونگ الکرونیک اعلام کرده که هنوز تصمیم دقیقی برای ویژگی‌های Galaxy Al پس از سال 2025 گرفته نشده است.

TM Roh رئیس بخش بازاریابی سامسونگ ساعاتی پیش اعلام کرد که Galaxy Al تا پایان سال برروی بیش از 100 میلیون دستگاه گلکسی اجرا خواهد شد. او همچنین اعلام کرد که سرویس هوش مصنوعی سامسونگ در جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت Galaxy S24 فعال خواهد بود و تا پایان سال 2025 نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما سوال اصلی این است که پس 2025 آینده گلکسی ای آی چگونه خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: بازگشت شکوهمندانه اینتل؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌های نیمه‌رسانا در جهان نیست

با توجه به اینکه سامسونگ هزینه زیادی صرف هوش مصنوعی خود کرده است به نظر می‌رسد آینده این ویژگی خیلی در مسیر این شرکت تاثیرگذار خواهد بود. با این حال  Roh اعتراف کرد که آنها هنوز تصمیم نگرفته‌اند که پس از پایان سال 2025 روند Galaxy Al چگونه خواهد بود اما به امکان معرفی ویژگی‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی برای مشترکان پولی اشاره کرد.

Roh گفت: «طبق تجزیه و تحلیل ما، نیازهای مختلفی برای هوش مصنوعی موبایل وجود دارد. مصرف کنندگانی وجود خواهند داشت که از استفاده رایگان از قابلیت‌های هوش مصنوعی راضی خواهند بود. در این صورت ممکن است مشتریانی نیز وجود داشته باشند که آرزوی توانایی‌های هوش مصنوعی قوی‌تری داشته باشند و حتی برای آنها پول بپردازند. بنابراین، در تصمیم گیری‌های آینده، همه این عوامل را در نظر خواهیم گرفت.»

البته هنوز بیش از یک سال تا پایان دوره رایگان باقی مانده است و سامسونگ اعلام کرده که هیچ بروزرسانی فوری در مورد مدل پولی در کار نخواهد بود.

سامسونگ به آینده Galaxy AI خوش‌بین است. این شرکت قصد دارد این فناوری را در سال 2024 به بیش از 100 میلیون دستگاه در سراسر جهان برسانند. این شامل تلفن‌های پرچمدار قدیمی مانند سری گلکسی S23 و تلفن‌های تاشو آینده مانند Z Fold 6 و Flip  6 نیز می‌شود.

بهر حال با وجود آینده نامعلوم Galaxy AI سامسونگ به وضوح روی پتانسیل آن شرط‌بندی کرده است. باید منتظر ماند ماند و دید که سرویس هوش مصنوعی این شرکت رایگان خواهد ماند یا از یک مدل پولی برای ویژگی‌های پیشرفته آن استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ویژگی های Galaxy Al چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر