;
coinex

بازی‌های ایکس باکس را در اندروید و iOS بدون کنترلر بازی کنید

در گزارش جدیدی که ورج منتشر کرده مشخص شده که مایکروسافت قابلیت جدیدی را کنسول‌های بازی خود اضافه کرده است؛ از این پس می‌توانید بازی‌های ایکس باکس را در اندروید و iOS بدون کنترلر بازی کنید.

بر اساس گزارش جدید The Verge، مایکروسافت کنترل‌های لمسی را به آخرین نسخه‌های بتا برنامه‌های ایکس‌باکس برای اندروید و iOS افزوده است که به افراد این امکان را می‌دهد که نه تنها کنسول‌های بازی ایکس‌باکس را از طریق گوشی‌های هوشمند خود کنترل کنند، بلکه بازی‌هایی از کنسول‌های بازی را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نیز انجام دهند. بر این اساس شما از این پس می‌توانید بازی‌های ایکس باکس را در اندروید و iOS بدون کنترلر بازی کنید.

بیشتر بخوانید: بازگشت شکوهمندانه اینتل؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌های نیمه‌رسانا در جهان نیست

مایکروسافت این کنترل‌های لمسی را برای D-pad، جوی استیک، دکمه‌های اکشن، دکمه‌های سپر و موارد ارائه می‌دهد. این نشریه می‌گوید که این کنترل‌ها مشابه کنترل‌هایی هستند که در برنامه‌های Xbox Game Pass برای اندروید و iOS یافت می‌شوند که به افراد اجازه می‌دهد بازی‌ها را با استفاده از Xbox Cloud Gaming روی گوشی‌های هوشمند خود پخش کنند. مایکروسافت در صفحه رسمی پشتیبانی نیز به این ویژگی اشاره کرده است.

متأسفانه، ظرفیت بتای Xbox در Test Flight تکمیل شده است؛ اما می‌توانید با دانلود برنامه بتای ایکس‌باکس، نسخه بتای برنامه Xbox مخصوص اندروید و ios دریافت کنید.

در حال حاضر، مایکروسافت هیچ اطلاعات دقیقی از اینکه چه زمانی کنترل‌های لمسی را به نسخه پایدار برنامه‌های Xbox اندروید و iOS اضافه می‌کند، اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی بازی‌های ایکس باکس مخصوص نسخه اندروید و ios چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر