;
coinex

بسته های هدیه همراه اول ویژه دهه فجر [+جزئیات بسته ویژه عید مبعث]

شرکت ارتباطات زیرساخت از ارائه بسته های هدیه همراه اول ویژه دهه فجر خبر داد. اپراتور اول ایران، بسته‌های ترکیبی ویژه خود را معرفی کرد.

بسته های هدیه همراه اول ویژه دهه فجر و عید مبعث از امروز پنجشنبه، 12 بهمن 1402 در دسترس قرار گرفتند. همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور همراه کشور به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب، بسته‌های ترکیبی شامل بسته‌های اینترنت و مکالمه ویژه‌ای را تا 60 درصد تخفیف برای همه مشترکین دائمی و اعتباری تدارک دیده است. فعالسازی این بسته‌ها از امروز 12 بهمن 1402 آغاز و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بسته های هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر ؛ بسته های رایگان اینترنت و مکالمه

بسته های هدیه همراه اول ویژه دهه فجر

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در پیش بودن عید مبعث، بسته‌های ویژه ترکیبی «مکالمه و اینترنت» را به تمامی مشترکان خود ارائه می‌کند.

تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور می‌توانند از 12 تا 22 بهمن 1402 نسبت به خرید و فعالسازی این بسته ویژه با تخفیف 60 درصدی اقدام کنند.

بسته های هدیه همراه اول ویژه دهه فجر

بسته ویژه همراه اول به مناسبت ایام دهه فجر و عید مبعث شامل «600 دقیقه مکالمه و 10 گیگابایت اینترنت» می‌شود که به صورت ترکیبی و در قالب یک بسته 10 روزه به تمامی مشترکان همراه اول ارائه می‌شود.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند این بسته ویژه را با شماره‌گیری «ستاره 100 ستاره 671 مربع» و با تخفیف به قیمت 39 هزار تومان دریافت کنند.

مشترکان انارستان نیز قادر به خرید و فعالسازی همین بسته به قیمت 27 هزار تومان و از طریق شماره‌گیری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود درخصوص ارائه بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت دهه فجر چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر