;
coinex

اپل برای هفدهمین سال متوالی تحسین برانگیزترین شرکت جهان شد

فورچین هر سال فهرستی ازبرترین شرکت‌های جهان را ارائه می‌دهد. اپل برای هفدهمین سال متوالی از بین 1500 شرکت‌کننده به عنوان تحسین برانگیزترین شرکت جهان انتخاب شد.

هر سال، فورچون فهرستی از تحسین برانگیزترین شرکت‌های جهان را ارائه می‌دهد. اکنون اپل برای هفدهمین سال متوالی رتبه اول این لیست را بدست آورده است. فهرست کامل این شامل 1500 شرکت می‌شود که 1000 شرکت مستقر در ایالات متحده و 500 شرکت غیر آمریکایی هستند. تمامی این شرکت‌ها حداقل 10 میلیارد دلار درآمد دارند.

بیشتر بخوانید: جمینای پرو در بارد تولید تصویر رایگان با هوش مصنوعی و پشتیبانی از چند زبان را اضافه می‌کند

از بین 1500 شرکت، فورچون تنها پردرآمدترین شرکت‌ها را فیلتر کرد و تعداد شرکت‌کنندگان لیست را به 680 کاهش داد. سپس از حدود 3700 مدیر اجرایی، مدیر و تحلیلگر خواسته شد تا به هر شرکتی که در لیست قرار دارد در زمینه‌های مختلف از جمله ارزش سرمایه‌گذاری، کیفیت مدیریت و مسئولیت اجتماعی امتیاز دهد.

اپل بار دیگر با بیشترین امتیاز در مسئولیت اجتماعی، سلامت مالی، نوآوری و رقابت جهانی در صدر جدول قرار گرفت. مایکروسافت و آمازون پس از غول فناوری کوپرتینویی قرار دارند. مایکروسافت با اینکه امسال رتبه اول در صنعت نرم‌افزار کامپیوتر را به خود اختصاص داده، به مقام دوم رسید. آمازون نیز نسبت به سال گذشته یک رتبه سقوط کرد اما همچنان در خدمات اینترنتی و خرده فروشی نمرات عالی کسب کرد.

گرچه اپل هنوز در رتبه اول قرار دارد اما امتیاز آن از 8.65 در سال گذشته به 8.19 کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی انتخاب اپل به عنوان تحسین برانگیزترین شرکت جهان چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر