coinex
راهنمای خرید تکراتو

از 24 بهمن عرضه پیکاپ KMC T8 در بورس کالا آغاز می‌شود

طبق اعلام شرکت کرمان موتور، به‌زودی عرضه پیکاپ KMC T8 در بورس کالا آغاز خواهد شد. به گفته‌ی شرکت  دستگاه از این خودرو به خریداران عرضه می‌شود.

قیمتی که برای پیکاپ KMC T8 تعیین شده برابر با یک میلیارد و 449 میلیون تومان است. قیمت مذکور قیمت اصلی بدون در نظر گرفتن پرداخت‌های قانونی است.

بیشتر بخوانید: به مناسبت مبعث طرح آزادسازی خودروهای توفیقی اجرایی می‌شود

عرضه پیکاپ KMC T8 در بورس کالا

متقاضیان پیکاپ KMC T8 می‌بایست برای پیش‌خرید 10 درصد از مبلغ را به عنوان پیش‌پرداخت واریز نمایند. نکته اینکه تممی خودروها رنگ مشکی خواهند داشت و از انبار کارخانه شرکت عرضه می‌شوند.

کی ام سی T8 از یک موتور دو لیتری با توربوشارژر بهره می‌برد که حداکثر توانایی آن به 174 اسب‌بخار و 290 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این خودرو دارای یک گیربکس دستی شش سرعته است که وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. همچنین، T8 از یک دیفرانسیل سه حالته برقی بهره می‌برد که می‌تواند بین حالت‌های تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل سبک، و دو دیفرانسیل سنگین تغییر کند.

پیکاپ KMC T8 با امکانات متنوعی به‌خوبی تجهیز شده که این امکانات به عنوان یکی از دلایل جذابیت آن در میان مصرف‌کنندگان ایرانی مطرح است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، چراغ‌های زنون جلو، سنسور نور، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، فرمان با دکمه‌های کنترلی، سیستم صوتی با نمایشگر، دوربین عقب، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی با تنظیم دستی، کامپیوتر سفری، سیستم TPMS و کروز کنترل اشاره کرد. در حال حاضر، قیمت KMC T8 در بازار آزاد حدود 1 میلیارد و 530 میلیون تومان بوده درحالی که قیمت کارخانه برابر با 1 میلیارد و 665 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عرضه پیکاپ KMC T8 در بورس کالا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر