coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان واریز یارانه بهمن مشخص شد؛ تغییرات یارانه تا اردیبهشت 1403 [+جدول]

زمان واریز یارانه بهمن اعلام شد. طرح یارانه تشویقی دولت که از ماه جاری آغاز شده، تغییراتی را در واریز یارانه ایجاد کرده و تا 3 ماه ادامه‌دار است.

یارانه نقدی و کالابرگ شب بیست و یکم هرماه به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شد. این زمان تاکنون هیچ تغییری نکرده و مشمولین یارانه به این موضوع عادت کرده بودند. اما در ماه بهمن 1402 طرح یارانه تشویقی دولت در قالب طرح فجرانه و واریز مبلغ 220 هزار تومان به حساب کالابرگ دهک‌های 2 تا 3 اوضاع را تغییر داد و زمان واریز یارانه بهمن برای دیگر یارانه‌بگیران را به تعویق انداخت. طرح فجرانه ظاهراً تا آخر اردیبهشت 1403 ادامه دارد و تا پایان این طرح، واریز مبلغ یارانه به مشمولین دریافت یارانه نیز تغییر پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: تغییر در واریز یارانه نقدی و معیشتی ؛ تاریخ جدید واریز یارانه

زمان واریز یارانه بهمن اعلام شد

به نقل از ایلنا، تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است.

یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی‌ام واریز می‌شود.

زمان واریز یارانه بهمن اعلام شد

در حالی که معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود، مبلغ یارانه تشویقی در طرح کالابرگ الکترونیکی که ۲۲۰ هزار تومان شده است، ۱۷ بهمن به حساب افراد واریز می‌شود، در همین روز سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، از این پس یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به آخر ماه موکول شده است.

به این ترتیب یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی‌ام واریز می‌شود.

گفتنی است؛ طرح «فجرانه» با یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومان از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ (۲۵ و ۳۰ بهمن) تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۵ و ۳۰ اردیبهشت) اجرا می‌شود.

زمان واریز یارانه بهمن اعلام شد
جدول واریز یارانه

تصمیم اخیر سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای زمان بندی جدید واریز یارانه نقدی در شرایطی است که در ماه‌های اخیر، واریز یارانه نقدی در موعد اعلام شده با مشکلاتی در شبکه بانکی مواجه شده بود؛ برای نمونه، در آبان ماه، بسیاری از سرپرستان خانوار از اینکه پیامک واریز یارانه نقدی را دریافت نکرده بودند، گلایه داشتند و این تعلل تا چند روز بعد هم ادامه داشت. البته این عدم واریز یارانه نقدی در ماه‌های بعد نیز تکرار شد و در نهایت دی ماه، سرپرستانی بودند که خبر دادند: یارانه دی ماه را دریافت نکرده اند!

اتفاقی که این بار مشخص شد، مشکل فنی بانکی نبوده و حذف بی سروصدا از لیست یارانه‌بگیران ۳۰۰ هزار تومانی رقم خورده است. به گونه‌ای که سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت:

در این مرحله اختلالی در واریز یارانه نقدی وجود نداشته و پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی از طریق سیستم بانکی مطابق فهرست‌های جدید انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما چیست؟ آیا از زمان واریز یارانه یهمن‌ماه راضی هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام چرایارانه فجرانه به حساب من واریزنشده امروزرفتیم فروشگاه خریدکنیم فروشنده کارت ماروزدگفتن واریزنشده

    پاسخ