coinex
راهنمای خرید تکراتو

مبلغ جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث ؛ جدول جریمه انواع وسایل نقلیه

در ماه‌های گذشته خبر جریمه شدن خودروهایی که فاقد بیمه شخص ثالث هستند منتشر شده بود. حالا بیمه مرکزی لیست مبلغ جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث را اعلام کرده است.از قرار معلوم، رانندگانی که در زمان مقرر اقدام به تمدید بیمه شخص ثالث نکرده باشند، مشمول جریمه خواهند شد. بانک مرکزی با طرح‌هایی با هدف تشویق مردم ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: عیدی بازنشستگان اسفند ماه واریز می‌شود

جدول مبلغ جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

آنطور که تعیین شده، مبلغ جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث نسبت به نوع وسیله‌ی نقلیه متفاوت خواهد بود که طی فرآیندی محاسبه می‌شود. برای اینکه مبلغ روزانه دیرکرد بیمه شخص ثالث را محاسبه کنیم باید قیمت بیمه شخص‌ ثالث خودروی مد نظر را بدون احتساب تخفیفی که دارد بر 365 تقسیم کرد. کمترین میزان جریمه دیرکرد برای موتورسیکلت گازی در نظر گرفته شده که 2072 تومان خواهد بود. بیشتری میزان نیز برای خودروهای بارکش با ظرفیت 20 تن است که روزانه  24 هزار و 632 تومان برآورد شده است.

مبلغ جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

در این طرح مالکان خودرو علیرغم تاخیر در تمدید بیمه‌نامه، در صورتی که در طول زمان اعتبار بیمه‌ی شخص ثالث از آن استفاده نکرده باشند، تخفیف بیمه را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مبلغ جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر