;
coinex

اطلاعات جدیدی از سری ویوو ایکس فولد 3 فاش شد؛ طراحی سبک، صفحه نمایش ارتقا یافته

اطلاعات جدیدی از مشخصات سری ویوو ایکس فولد 3 فاش شده است. در ادامه ویژگی‌های مشخص‌ شده‌ی این سری تاشو که به زودی از آن رونمایی می‌شود را بررسی می‌کنیم.

شایعات در مورد گوشی‌های تاشو سری ویوو ایکس فولد 3 ادامه دارد. این دستگاه‌ها اخیراً توسط MIIT چین تأیید شده‌اند. اکنون، یک افشاگر معروف به نام دیجیتال چت استیشن، جزئیات بیشتری را در مورد مشخصات احتمالی این سری از گوشی‌های ویوو به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: ویوو V30 پرو گواهی NBTC تایلند را پیش از عرضه رسمی دریافت کرد

اطلاعات جدیدی از مشخصات سری ویوو ایکس فولد 3 فاش شد

 

به گفته این افشاگر، سری ویوو ایکس فولد 3 به همراه صفحه نمایشی با وضوح ارتقا یافته عرضه خواهد شد. با این حال، آن‌ها رزولوشن دقیق را فاش نکرده‌اند. ایکس فولد 2 در حال حاضر دارای یک صفحه نمایش داخلی با وضوح چشمگیر 2K است، بنابراین جالب است که ببینیم این وضوح تا چه حدی بهبود خواهد یافت.

علاوه بر این، اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که این سری دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که اطلاعات فاش‌ شده‌ی قبلی را تأیید می‌کند. شایعات حاکی از آن است که تنظیمات دوربین پشت سری ویوو ایکس فولد 3 احتمالا دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OV50H با OIS باشد.

این سری همچنین دارای یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی خواهد بود. با این حال، دوربین تله فوتو پریسکوپ ممکن است در مدل استاندارد وجود نداشته باشد.

علاوه بر این، افشاگر اشاره کرده که ویوو ممکن است روی کاهش وزن این دستگاه‌های تاشو تمرکز کند. همچنین، انتظار می‌رود این دستگاه‌ها دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک باشند و از شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی کنند.

طبق گزارش‌های قبلی، ویوو ایکس فولد 3 پرو یک محصول برتر مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. گمان می‌رود این گوشی دارای باتری 5700 میلی آمپر ساعتی باشد و از شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی کند.

از سوی دیگر، شایعه شده است که ویوو ایکس فولد 3 یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه‌تر است و از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. انتظار می رود این گوشی با باتری 5600 میلی آمپر ساعتی عرضه شود.

در مورد معرفی، شایعه شده است که ویوو یک رویداد بزرگ در چین در اسفند ماه برگزار خواهد کرد. این برند می‌تواند در این رویداد از گوشی تاشوی خود رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سری ویوو ایکس فولد 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر