coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوگل مشخصات کلیدی و طراحی سامسونگ گلکسی A35 را تایید کرد

با لیست شدن در گوگل پلی، مشخصات و طراحی سامسونگ گلکسی A35 تایید شد. اطلاعات مربوط به هر دو دستگاه در چند ماه گذشته به بیرون درز کرده است، اما هیچ چیز رسمی تا این تاریخ تایید نشده است.

گوگل مشخصات کلیدی و طراحی سامسونگ گلکسی A35 را تایید کرد. سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه حداقل دو گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A35 و A55 است.

علیرغم این واقعیت که همه منابعی که اطلاعات مربوط به سامسونگ گلکسی A35 و A55 را فاش کرده‌اند، قابل اعتماد هستند، همیشه خوب است که قبل از رسمی شدن این دستگاه‌ها چیزی تأیید شود.

بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی A35 با تراشه اگزینوس 1380 در گیک‌بنچ قرار گرفت

مشخصات کلیدی و طراحی سامسونگ گلکسی A35

این بار گوگل و نه سامسونگ، برخی از مشخصات کلیدی و طراحی سامسونگ گلکسی A35 را فاش می‌کند. به لطف لیست شدن در پایگاه اطلاعات گوگل پلی کنسول، اکنون به طور قطع می‌دانیم که گلکسی A35 از پردازنده اگزینوس 1380 سامسونگ پشتیبانی می‌کند، همان چیزی که در داخل تبلت نیرومند گلکسی تب اکتیو 5 به تازگی منتشر شده است.

این لیست همچنین تایید می‌کند که این گوشی آینده‌ی سامسونگ دارای 6 گیگابایت رم و صفحه نمایشی با وضوح 2340 در 1080 پیکسل (450 DPI) خواهد بود. جای تعجب نیست که گلکسی A35 روی اندروید 14 اجرا خواهد شد، اگرچه نسخه One UI در لیست ذکر نشده است.

تصویری از این گوشی به لیست گوگل پلی کنسول پیوست شده که باری دیگر تغییر طراحی جدیدی را که سامسونگ آن را “Key Island” می‌نامد تایید می‌کند. در طراجی سامسونگ گلکسی A35 شاهد ظاهری فلت، صفحه نمایش Infinity-O و بریدگی‌هایی گرد برای دوربین خواهیم بود.

گلکسی A35 هنوز معرفی رسمی نشده اما قبلاً در وب‌سایت‌های گواهی NBTC و BIS هند ظاهر شده که نشان می‌دهد سامسونگ در شرف معرفی رسمی این محصول است. احتمالاً گلکسی A55 نیز تقریباً در همان زمان معرفی شود، اگرچه این احتمال، تنها یک حدس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد میان رده‌های جدید این برند محبوب یعنی سامسونگ گلکسی A35 و A55 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر