coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی هوشمند مرموز ریلمی روی گیک‌بنچ با چیپست اسنپدراگون ناشناس ظاهر شد

یک گوشی هوشمند مرموز ریلمی در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شد. اطلاعات فاش شده حاکی از استفاده ریلمی از یک پردازنده سطح بالا است.

یک گوشی هوشمند مرموز ریلمی با شماره مدل RMX3851 در پلتفرم پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شده است. اگرچه نام رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست، اما لیست مشخصات نشان می‌دهد که این گوشی از یک پردازنده سطح بالا استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: مشخصات ریلمی 12 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت

گوشی هوشمند مرموز ریلمی در پایگاه داده گیکبنچ لیست شد

ریلمی RMX3851 روی یک تراشه SoC با اسم رمز «آناناس» (شماره مدل اسنپدراگون SM8635) اجرا می‌شود. این تراشه قبلاً موضوع گمانه‌زنی‌ها بوده و گفته می‌شود که متعلق به سری اسنپدراگون 8 و  احتمالاً یک نسخه تضعیف شده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است. اسم رمز “آناناس” بیشتر از این نظریه پشتیبانی می‌کند، زیرا با اسم رمز داخلی اسنپدراگون 8 نسل 3 مطابقت دارد.

به هر حال، این لیست یک معماری هشت هسته‌ای را برای تراشه «آناناس» نشان می‌دهد. سرعت کلاک آن 3.01 گیگاهرتز برای هسته با کارایی بالا، سرعت 2.61 گیگاهرتز برای چهار هسته‌ی عملکرد معمولی و سرعت کلاک 1.84 گیگاهرتز برای سه هسته‌ی بازدهی است. علاوه بر این، گوشی مرموز ریلمی دارای یک پردازنده گرافیکی آدرنو 735 برای کارهای گرافیکی است.

با این مشخصات، این گوشی هوشمند مرموز ریلمی جدید توانسته به امتیاز 1512 در تست تک هسته‌ای و 3799 در تست چند هسته‌ای گیک‌بنچ دست یابد. این لیست همچنین نشان می‌دهد که این گوشی بر روی آخرین سیستم عامل اندروید 14 اجرا می‌شود و حداکثر 16 گیگابایت رم ارائه می‌دهد.

علاوه بر لیست گیک‌بنچ، ریلمی RMX3851 توسط EEC نیز تایید شده، اما این گواهی جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه فاش نمی‌کند. این احتمال وجود دارد که در هفته‌ها یا ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شود.

در حالی که جزئیات RMX3851 نامشخص است، ریلمی به طور فعال در حال آماده شدن برای عرضه ریلمی 12 پلاس است. این گوشی یک مدل مقرون به صرفه است که به سری ریلمی 12 اضافه می‌شود. طبق برنامه‌ریز‌های انجام شده، گوشی 12+، ابتدا در مالزی و احتمالا از اوایل ماه مارس در سایر نقاط عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

شما چه انتظاراتی از این گوشی هوشمند مرموز ریلمی دارید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر