coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط تبدیل حواله های ایران خودرو به دیگر محصولات اسفند 1402 [+جزئیات]

شرایط تبدیل حواله های ایران خودرو به دیگر محصولات اعلام شد. بزرگترین خودروساز ایران 14 محصول خود را در طرح جایگزینی در نظر گرفته است.

ایران خودرو با ارسال بخشنامه جدیدی به نمایندگان فروش، جزئیات طرح جایگزینی محصولات خود را ابلاغ کرد. این طرح ویژه تعهدات منتقضی شده اسفند 1402 با فعالیت 14 خودرو این شرکت است. نکته‌ای که متقاضیان باید در نظر بگیرند، مابه‌التفاوت قیمت خودروهای جایگزین شده است که احتمالاً بهایی بالاتر از خودروهای ثبت‌نامی دارند. لازم به ذکر است که موعد تحویل این خودروها مطابق با اطلاعات موحود در سامانه است.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام خودروهای وادارتی جانبازان ؛ ویرایش اطلاعات از 6 اسفند

جزئیات شرایط تبدیل حواله های ایران خودرو به دیگر محصولات

به اطلاع نمایندگان ایران خودرو می‌رساند، شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع‌رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

جزئیات شرایط تبدیل حواله های ایران خودرو به دیگر محصولات

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

  • این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی شده مربوط به اسفندماه سال ١۴٠٢ برنامه‌ریزی شده است.
  • لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش‌فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به‌طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .
  • لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه‌التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
  • در صورت نیاز به به‌روزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع‌رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح تبدیل محصولات ایران خودرو چیست؟ آیا در این طرح شرکت می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر