;
coinex

افزایش قیمت سرسام آور قیمت نیسان آبی در بازار ؛ عضو جدید باشگاه میلیاردی ها

خبر افزایش قیمت سرسام آور قیمت نیسان آبی در بازار در حال وایرال شدن است. بهترین وانت‌بار بازار ایران درحال نزدیک شدن به باشگاه میلیاردی‌هاست.

مشاهدات از افزایش قیمت سرسام آور قیمت نیسان آبی در بازار خبر می‌دهند. وانت نیسان زامیاد را می‌توان درحال حاضر قدرتمندترین و بهترین خودرو کار ایران دانست. این خودرو هم‌اکنون در تیپ‌های مختلف در بازار و همچنین توسط سازنده، خرید و فروش می‌شود.

قیمت نیسان آبی اما آنقدر درحال افزایش است که خرید آن برای هرکسی کار آسانی نیست. برخی از مالکین نیسان زامیاد، خودرو خود را اجاره می‌دهند. قیمت اجاره نیسان تا 30 میلیون پیش و ماهی 10 تا 15 میلیون تومان است که همین هم مبلغ بسیار بالایی است.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش آریسان 2 اسفند 1402 [+[جزئیات]

افزایش قیمت سرسام آور قیمت نیسان آبی در بازار

وانت نیسان را شاید بتوان بعد از پیکان وانت ارزان‌ترین خودروی کار بازار ایران دانست. اما دیگر وانت نیسان هم آنقدر که فکر می‌کنید ارزان نیست و در حال نزدیک شدن به باشگاه میلیاردی‌ها است.

اگر به دنبال خرید وانت نیسان از بازار آزاد باشید قیمت نسخه‌های صفر مدل ۱۴۰۲ تا نزدیک ۶۹۰ میلیون هم می‌رسد. نکته جالب اینجاست که به دلیل قیمت‌های بالا برخی سراغ اجاره این خودرو می‌روند.

برای اجاره این خودرو مبالغی در حدود ۳۰ میلیون پیش و ماهی بین ۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اجاره ماهانه نیسان آبی و افزایش قیمت شدید این خودرو باری محبوب چیست؟ لطفاً نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها بیان کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر