;
coinex

قیمت احتمالی سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی 15 مشخص شد [+مشخصات تراشه]

بعد از عملکرد مثبت سری گوشی‌های شیائومی 14، حالا تمامی نگاه‌ها به سمت ویژگی‌هایی سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی 15 ، معطوف شده است.

انتظار می‌رود سری گوشی‌های شیائومی 15 تا اواخر 2024 به بازار بیاید. البته شایعه‌هایی نیز وجود دارد که نشانگر، قیمت بیشتری شیائومی 15 نسبت به نسل قبلی خود است که به نظر می‌رسد نتیجه تغییراتی است که قرار است در این سری از پرچمداران شیائومی اعمال شود.

قیمت سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی 15

شایعه‌ی افزایش قیمت سری گوشی های پرچمدار شیائومی 15 را می‌توان  در گزارش Digital Chat Station مشاهده کرد. شیائومی 14 با قیمت حدود 3,999 یوان چینی (حدود 563 دلار) برای نسخه پایه با حافظه 8 گیگابایتی/256 گیگابایتی به بازار آمد؛ که اگر بخواهیم به این شایعه‌ها استناد کنیم، می‌توان انتظار داشت که شیائومی 15 در چین بیش از 600 دلار باشد.

هرچند این شایعه‌ها از طرف شرکت مادر تائید نشده اما احتمالاً افزایش قیمت به دلیل ارتقاء اجزاء و ویژگی‌ها خواهد بود.

مشخصات سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی 15

گفته می‌شود که شیائومی 15 با پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه می‌شود. کوالکام رسما اعلام کرده که این چیپ شامل هسته‌های پردازنده سفارشی Oryon و یک واحد پردازنده نوروشبکه بهبودیافته خواهد بود. به همین دلیل، استفاده از این چیپ احتمالاً باعث افزایش هزینه نسبت به Snapdragon 8 Gen 4  فعلی می‌شود.

علاوه بر این، گوشی پرچمدار شیائومی دارای یک نمایشگر OLED CSOT LTPO برتر با وضوح 1.5K و روشنایی قله چشمگیر خواهد بود. همچنین، شایعاتی درباره ارتقا ماژول دوربین و بهبود کارایی باتری نیز وجود دارد که این مسئله را نیز می‌توان برای افزایش قیمت دلیلی موجه دانست.

بیشتر بخوانید:

مطلب قیمت سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی 15 قطعا بروزرسانی خواهد شد. اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری از بهترین گوشی‌های شیائومی 2024  و قیمت شیائومی 15 هستید با تکراتو همراه باشید و نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر