coinex
راهنمای خرید تکراتو

همه چیز درباره ویژگی ها و مشخصات ریلمی C65 ؛ هر‌ آنچه تا به‌حال می‌دانیم

گوشی هوشمند جدید ریلمی C65 یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه چینی است که قرار است در سه نسخه با حافظه‌های متفاوت عرضه شود. برخی از مشخصات ریلمی C65 فاش شده که با هم مرور می‌کنیم.

ریلمی ظاهرا در حال کار بر روی مدل جدید گوشی هوشمند سری C است. دستگاه مورد بحث ریلمی C65 نام داشته و ممکن است به زودی معرفی شود زیرا این گوشی هوشمند اخیراً چندین گواهینامه متعدد را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: مشخصات ریلمی Narzo 70 Pro فاش شد [+تاریخ عرضه]

رنگ بندی و مشخصات ریلمی C65

Realme C65  برند گوشی‌های هوشمند چینی در پلتفرم‌های صدور گواهینامه‌های متعددی مانند TDRA، TUV، EEC و Camera FV-5 مشاهده شد. در پایگاه داده TDRA امارات، Realme C65 دارای شماره مدل RMX3910 تأیید شد. علاوه بر این، گواهینامه TUV Rheinland تأیید می‌کند که ریلمی C65 توسط یک بسته باتری 4880 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود. این احتمالاً به عنوان یک بسته باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می شود.

آنطور که اخبار نشان می‌دهند گوشی جدید ریلمی C65 در دو رنگ سبز و بنفش معرفی و احتمالا عرضه خواهد شد. بعلاوه اینکه گفته می‌شود گوشی ریلمی C65 از نظر حافظه رم، Realme C65 5G در سه نسخه‌ی 4 گیگابایت رم، 6 گیگابایت رم و 8 گیگابایت رم با حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. البته همه‌ی این گزارش‌ها در حد حدس و گمان است و باید تا زمان معرفی رسمی آن صبر کرد.

رنگ بندی و مشخصات ریلمی C65

لیست TUV اضافه می‌کند که از شارژ سریع Super VOOC با سیم 45 واتی پشتیبانی می‌کند. فهرست EEC همچنین نشان می‌دهد که دستگاه با شماره مدل RMX3910 فهرست می‌شود. در نهایت، مشخصات دوربین Realme C65 نیز از طریق لیست Camera FV-5 مشخص شده است. C65 دارای دوربین پشتی با فاصله کانونی 26.7 میلی متری، دیافراگم f/1.8 و EIS (تثبیت کننده تصویر الکترونیکی) است.

به نظر می رسد این مشخصات شبیه به سنسور اصلی پشت Realme C67 باشد. به عبارت دیگر، Realme C65 می‌تواند یک دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت نیز ارائه دهد. متأسفانه، در حال حاضر جزئیات بیشتری از دستگاه ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ریلمیC65 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر