;
coinex

سامسونگ برای 10 سال متوالی بزرگترین برند ساندبار جهان بوده است

سامسونگ، غول فناوری کره‌ای تواسته با محصولاتی که ارائه می‌کند نظر دنیا را به خود جلب کرده و برای دهمین سال متوالی بزرگترین برند ساندبار جهان شود.

سامسونگ اعلام کرده که بزرگترین برند ساندبار جهان در سال 2023 بوده است. با این وجود این دهمین سالی است که غول فناوری کره‌ای برند برتر ساندبار در جهان می‌شود.

بیشتر بخوانید: گلکسی M35 5G سامسونگ در پایگاه داده گیک‌بنچ قرار گرفت

طبق گزارشی که FutureSource Consulting منتشر کرده، سامسونگ در سال 2023 بزرگترین ساندبار جهان بود و این شرکت در ده سال گذشته به طور متوالی توانسته این موفقیت را بدست آورد. آخرین تجزیه و تحلیل تحقیقات بازار نشان می‌دهند که سامسونگ در سال 2023 18.8 درصد از سهم بازار و 20.3 درصد از سهم درآمد را در سطح جهان داشته است.

سامسونگ به طور مداوم مرزهای نوارهای صوتی را جابجا کرده و چندین نوار صوتی با رتبه برتر و فناوری‌های جدید چشمگیر را عرضه کرده است. برخی از فناوری‌های صوتی چشمگیر این شرکت عبارتند از Q-Symphony که از بلندگوهای نوار صوتی و تلویزیون جفت شده به طور همزمان برای یک تجربه صوتی فراگیر استفاده می‌کند.

این شرکت کره جنوبی همچنین قابلیتی به نام SpaceFit Sound را معرفی کرد که نوار صوتی را به طور خودکار با توجه به اتاقی که در آن قرار می گیرد کالیبره می‌کند. چند سال پیش، سامسونگ Wireless Dolby Atmos را معرفی کرد و محدودیت استفاده از سیم بین تلویزیون و تلویزیون را بین برد. نوار صوتی برای اینکه بتوانید از Dolby Atmos استفاده کنید.

سال گذشته، HW-Q990C به دلیل صدای چشمگیر 11.1.4 کانال و خروجی صوتی 656 وات، بهترین ساندبار جهان در سال 2023 شناخته شد. همچنین دارای AirPlay 2، 4K HDR10+ passthrough، الکسای داخلی، SpaceFit Sound Pro، Active Voice Amplifier و Game Mode Pro است. به علاوه Spotify Connect، Tidal Connect و SmartThings را دارد.

در اوایل سال جاری، این شرکت از یک مدل نوار صوتی پرچمدار  به نام HW-Q990D رونمایی کرد که به زودی عرضه خواهد شد.

Cheolgi Kim، EVP کسب و کار نمایشگرهای بصری در Samsung Electronics، گفت: «ما بسیار هیجان زده هستیم که بار دیگر به عنوان رهبر بازار در نوارهای صوتی شناخته می‌شویم، نقطه عطفی که بازخورد مثبت مشتریان ما را در طول سال‌ها منعکس می‌کند. با تکیه بر این موفقیت، ما همچنان به پیش بردن مرزهای سرگرمی خانگی با کیفیت صدای برتر و ویژگی‌های اتصال پیشرفته ادامه می‌دهیم و از فناوری صدای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تقویت تجربه مصرف‌کننده و جایگاه سامسونگ در بازار جهانی استفاده می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو زرگترین برند ساندبار جهان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر