;
coinex

قیمت گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت ادیشن مشخص شد [+ رنگبندی و تاریخ عرضه]

آنر برای بزرگتر کردن خانواده‌اش تلاش می‌کند و روز گذشته در رویدادی که در چین برگزار شد از آخرین فناوری‌هایش رونمایی کرد. ستاره این رویداد، به همراه محصولاتی مانند بند 9 آنر، بی‌تردید گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت ادیشن بود.

چند روز گذشته با انتشار اخبار مربوط به این دستگاه با برخی از مشخصات گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت ادیشن آشنا شدیم.  مشخصات گوشی هوشمند جدید آنر نشان می‌دهند که این شرکت همچنان حرفهای زیادی برای گفتن دارد که هنوز هم موجب تحسین علاقمندان به فناوری است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت ادیشن

گوشی جدید آنر مجیک 6 آلتیمیت ادیشن با پردازندهکوالکوم اسنپدراگون 8 نسل 3 تجهیز شده است. این SoC قدرتمند با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت / 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی همخوانی دارد که با پیکربندی مشابهی که در رقبایی مانند گلکسی اس 24 الترا دیده می‌شود، مطابقت دارد.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن 2800×1280 و پنل OLED LTPO 120Hz است.

این گوشی دارای یک دوربین “نمای عقاب فوق‌پویا” نوین است که با کیفیت دوربین‌های تک‌لنزه (SLR) رقابت می‌کند. این سیستم نوآورانه از اولین دوربین اصلی نمای عقاب فوق‌پویا در صنعت – H9800 (Howell OV50K) – بهره می‌برد. H9800 دارای یک حسگر بزرگ به قطر 1/1.3 اینچ، دامنه دینامیکی 15EV گسترده، دیافراگم متغیر F1.4-2.0 چندمنظوره و استابیلایزر نوری تصویر (OIS) است.

مدل آلتیمیت ادیشن آنر مجیک 6 با سیستم فوکوس لیزری 1200 نقطه‌ای و سیستم تصویربرداری پیشرفته تلفن همراه مشتق شده از فناوری رانندگی خودکار، از دوربین‌های هوشمندانه تلفن‌های هوشمند بهتر ارائه می‌دهد.

این ترکیب امکان گرفتن عکس‌هایی با کیفیت SLR و اسپرتی با جهت کامل را فراهم می‌کند، این امر به شما اجازه می‌دهد که به راحتی عکس‌هایی از حرکت با سرعت بالا را به دست آورید. به علاوه، حسگر تصویر LOFIC باعث می‌شود که گوشی به طور روان با صحنه‌های پرده‌بندی با دینامیک بالا در عکس و ویدیو مقابله کند، حتی در شرایط نوری پیچیده.

گوشی هوشمند مدل اولتیمیت هانر مجیک 6 با سیستم فوکوس لیزری 1200 نقطه‌ای و سیستم تصویربرداری پیشرفته، که از فناوری رانندگی خودکار الهام گرفته است، تجربه‌ای بی‌نظیر در عکاسی ارائه می‌دهد. این ترکیب، به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های با کیفیت SLR ثبت کنید.

گوشی که ضخامت 8.9 میلیمتر و وزن 227 گرم دارد، دارای یک باتری بزرگ 5600mAh است که از شارژ سریع 80 واتی با سیمی و شارژ بی‌سیم 66 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار است.

رنگبندی گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت ادیشن

آلتیمیت ادیشن آنر مجیک 6 با خطوط طراحی زیبا، گوشی در دو رنگ جذاب مشکی و بنفش ارائه شده است.

تاریخ عرضه آنر مجیک  Ultimate Edition

تاریخ عرضه آلتیمیت ادیشن مجیک 6 برای 22 مارس برنامه‌ریزی شده و می‌توان آن را از طریق پیش‌خرید تهیه کرد.

قیمت Magic 6 Ultimate Edition

16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی مدل اولتیمیت هانر مجیک 6: 6.999 یوان

16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی مدل اولتیمیت هانر مجیک 6: 7.699 یوان

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر