;
coinex

فروش حواله فیدلیتی به قیمت 500 میلیون تومان ؛ تورنادو حواله‌های خودرو!

بازار خودرو پر شده از حواله‌ خودروهای مختلف که هرکدام با قیمت‌های عجیب به فروش می‌رسند. فروش حواله فیدلیتی به قیمت 500 میلیون تومان دیگر نوبر است.

بازار خودرو ناآرام است و اگر بخواهیم ار علت‌های این ناآرامی بگوییم، می‌شود به مواردی همچون افزایش قیمت دلار، عرضه بسیار پایین خودروهای داخلی و خارجی، عدم انجام واردات خودرو، دست درازی دلالان و سودجویان و خرید و فروش حواله‌های خودرو اشاره کرد. هرکدام از این موارد می‌توانند به مقدار قابل توجهی بازار خودرو را به هم بریزند و قیمت‌ها را افزایش کنند.

خرید و فروش حواله‌های خودرو که کم‌کم در حال تبدیل شدن به یک معذل بزرگ است و آنقدر به سرعت رشد می‌کند که آدم را یاد حادثه چرنوبیل می‌اندازد. بارها در تکراتو انواع و اقسام فروش حواله خودروهای مختلف را منتشر کرده‌ایم. اگر از مخاطبین ما باشید حتماً دیده‌اید که حجم بسیار وسیعی از حواله‌های خودرو در پلتفرم‌های آنلاین به فروش می‌رسند. از حواله‌ خودروهای وارادتی گرفته تا خودروهای داخلی و حالا هم فروش حواله فیدلیتی به قیمت 500 میلیون تومان که دیگر جای بحث باقی نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: فروش حواله سهند قبل از عرضه به بازار با قیمت‌های فضایی

فروش حواله فیدلیتی به قیمت 500 میلیون تومان

قیمت ثبت‌نامی فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ و ۲ به ترتیب ۱.۵۶ و ۱.۵۷ میلیارد تومان اعلام شده است. این ثبت‌نام البته ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه نوبت زمستان ۱۴۰۲ است.

حال ثبت‌نام هنوز شروع نشده پای حواله‌های فیدلیتی پرستیژ با قیمت‌های عجیب و غریب به آگهی‌ها باز شد.

قیمت حواله‌های فیدلیتی پرستیژ از حدود ۴۴۰ میلیون تومان شروع و تا نیم میلیارد تومان هم می‌رسد.

آنطور که به نظر می‌رسد ماجرای حواله فروشی خودرو همچنان در سال ۱۴۰۳ هم ادامه دارد.

فروش حواله فیدلیتی به قیمت 500 میلیون تومان

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص خرید و فروش انواع حواله خودرو چیست؟ به نظر اگر دست دلالان در بازار حالا از بازار خودرو، دارو و غیره کوتاه شود، قیمت‌ها و موجودیت اجناس منطقی‌تر و مناسب‌تر خواهد شد. شما چه فکر می‌کنید؟ منتظر نقطه نظرات شما هستیم.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر