;
coinex

مشخصات شیائومی 14 civi فاش شد [+جزئیات دوربین، تراشه]

مشخصات شیائومی 14 civi در کنار دیگر اطلاعات از این گوشی فاش شد که ما را با ابعاد ناشناخته‌ی آن آشنا می‌کند. گفته می‌شود گوشی جدید CIVI 4 Pro با یک نام متفاوت در هند معرفی خواهد شد.شیائومی به تازگی اعلام کرده است که مدل CIVI 4 Pro را به‌صورت رسمی معرفی کرده و اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این مدل منتشر شده بود. اما GSMChina اعلام کرده که این شایعات صحت ندارد و مدل CIVI 4 Pro فقط در چین و هند عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تاریخ رسمی عرضه شیائومی Civi 4 Pro اعلام شد [+ رنگبندی و مشخصات کلیدی]

مشخصات شیائومی 14 civi

هنگامی که یک تولیدکننده گوشی هوشمند دستگاه‌های خود را عرضه می‌کند، نام آن‌ها را بسته به بازارها تغییر می‌دهد. در واقع، این مدل یک ری‌برند از CIVI 4 Pro است و بسیاری از ویژگی‌ها تقریباً یکسان هستند. در واقع تفاوت‌های دقیق بین شیائومی 14 سیوی و CIVI 4 Pro مشخص نیست، اما بیشتر ویژگی‌ها احتمالا باید یکسان باشند.

سری CIVI شیائومی معمولا با طراحی شیکی که دارد شناخته می‌شود.خصیصه‌ی دیگری که این سری از گوشی‌ها دارند، کیفیت حسگرهای دوربین آنهاست. تولیدکننده چینی با CIVI 4 Pro اخیراً همه را با ویژگی‌های جهانی‌اش تعجب زده کرده است. در قدم اول می‌توانیم به استفاده از تراشه قدرتمند کوالکوم یعنی اسنپدراگون 8s نسل 3 SOC است.

سیستم عامل تلفن همراه (SOC) با عملکرد بالا، ویژگی‌هایی مشابه پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 را داراست، اما با سرعت‌های پایین‌تر عمل می‌کند. به عبارت دیگر، این SOC در کنار کارایی بالا خود، می‌تواند با سرعت‌های پایین‌تر نیز عمل کند.

چیپ جدید 8S Gen 3 عملکرد مشابهی را با پردازنده پرچمدار سال گذشته 8 Gen 2 ارائه می‌دهد. به علاوه، CIVI 4 Pro با یک سیستم دوربین توانایی‌دار تحت لایکا عرضه می‌شود و قرار است دوره‌ای جدید از عکاسی موبایل را به ارمغان آورد. برای کسانی که منتظرند CIVI 4 Pro به هند بیاید، یک شگفتی داریم! شیائومی این مدل را با تغییر نام عرضه خواهد کرد.

اطلاعاتی گیزموچینا از مدل شیائومی 14 سیوی را در Mi Code شناسایی کرده که جالب است. CIVI 4 Pro شیائومی ری‌برند شده‌ی شیائومی 14 سیوی شده و با کد “chenfeng” و شماره مدل داخلی “N9” شناخته می‌شود. شیائومی در مراسم معرفی به شباهت‌های این مدل با شیائومی 14 Pro اشاره کرده بود. به همین دلیل CIVI 4 Pro که در چین با نام Pro شناخته می‌شود، حالا در هند هم حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر