;
coinex

مشخصات پوکو F6 فاش شد؛ اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8S نسل 3

مشخصات پوکو F6 که منتشر شد، برای ما روشن کرد این گوشی، اولین دستگاهی خواهد بود که به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8S نسل 3 مجهز خواهد بود.شیائومی به تازگی گوشی هوشمند شیائومی Civi 4 Pro را به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با چیپ Snapdragon 8s Gen 3 در چین معرفی کرده است. پست اخیر از سوی مدیر عامل جهانی Poco Global، دیوید لیو، در شبکه اجتماعی ایکس (X) فاش کرد که گوشی پیش روی Poco که به نظر می‌رسد Poco F6 باشد، اولین گوشی در بازار جهانی خواهد بود که از چیپ Snapdragon 8s Gen 3 استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو 2024

مشخصات پوکو F6

AndroidHeadlines گزارشی را منتشر کرده است که جزئیات اولیه درباره Poco F6 را فاش می‌کند. گزارش قبلی نشان داد که Poco F6 با نام رمز “دوره”  و با شماره داخلی “N61” معرفی خواهد شد.

اما در گزارش جدید کد Mi را نقل شده و ادعا می‌کند که این دستگاه از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 استفاده خواهد کرد. جالب است بدانید، همین دوربین در گوشی‌هایی مانند Realme 12 Pro 5G و iQOO Z9 5G موجود است.

مشخصات کلیدی پوکو F6  که در دیگر گزارش‌ها آمده بیانگر این است که لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 و یک دوربین OmniVision OV20B40، احتمالاً برای عکس‌های ماکرو، همراه دوربین اصلی خواهند بود. احتمالاً دستگاه دارای سیستم دوربین دوگانه است و این امر احتمالا باعث حذف لنز ماکرو از محصول نهایی شود.

البته گزارش‌های دیگری نیز وجود دارند که نشان می‌دهند که پوکو F6 دارای SM8635 است که همان Snapdragon 8s Gen 3 به شمار می‌رود. انتظار می‌رود همین دستگاه با برندینگ Redmi Note 13 Turbo در بازار چین عرضه شود.

این دستگاه که انتظار می‌رود در آوریل یا مه امسال معرفی شود، احتمالا از پنل‌های OLED بازارهای نمایش چینی مانند TCLD و Tianma استفاده کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر