coinex
راهنمای خرید تکراتو

در سال 1400 به جای کوییک چه خودروهایی می‌توانستیم بخریم؟

گردباد افزایش قیمت خودرو آنقدر قدرتمند شده که درحال بلعیدن سرمایه مردم است. در این میان بدنیست بدانید که در سال 1400 به جای کوییک چه خودروهایی می‌توانستیم بخریم.

خرید خودرو در زمانه کنونی با توجه به افزایش شدید قیمت خودرو به یکی از پرچالش‌ترین مباحث بدل شده و باید بگوییم که اکثریت مردم کشور نمی‌توانند خودرویی مناسب تهیه کنند. حتی خودروهایی که 20 سال از عمرشان هم می‌گذرد، دست نیافتنی شده‌اند چه برسد که خودروهای بی کیفیتی که پا را از 1 میلیارد تومان هم فراتر گذاشته‌اند.

قیمت کوییک سایپا درحال حاضر به 400 میلیون تومان هم رسیده که برای چنین خودرویی با این مشخصات ضعیف دور از انتظار است. اگرچه سایپا سعی دارد با مدل‌های متنوع کمی و کاستی مدل‌های ضعیف‌تر را جبران کند، اما بازهم هرکاری که انجام دهد نمی‌تواند خودرویی باکیفیت به دست مشتریان برساند. البته این قضیه فقط معطوف به سایپا نیست؛ بلکه تمامی خودروسازان ایرانی از استانداردهای لازم برای تولیدات خود استفاده نمی‌کنند.

خودرو کوییک یکی از تولیدات شرکت سایپا است که در تیپ‌ها و مدل‌های متفاوتی تولید می‌شود. این خودرو که یک هاچ‌بک کوچک است حالا در برخی مدل‌های تا 400 میلیون تومان هم به فروش می‌رسد که جای بسی تأسف دارد. در این مطلب متوجه خواهید شد که در سال 1400 به جای کوییک چه خودروهایی قابل خرید بودند و قیمت کدام خودروها به اندازه قیمت کوییک در سال 1403 است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 11 فروردین 1403

سال 1400 به جای کوییک می‌توانستیم دنا پلاس بخریم!

قیمت کوییک در حالی در آخرین روزهای سال 1402 از 400 میلیون تومان عبور کرد که با این مبلغ در سال 1400 امکان خرید حداقل دو دستگاه کوییک وجود داشت. در اینفوگرافی زیر می‌بینید که چه خودروهایی می‌شد در سال 1400 به جایی کوییک سایپا خرید.

سال 1400 به جای کوییک می‌توانستیم دنا پلاس بخریم!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت کوییک در سال 1403 چیست؟ به نظر شما چرا نظارتی بر قیمت خودروها نمی‌شود؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر