coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ به کمک گلکسی AI مچ اپل را خواباند

طی چند سال اخیر، جایگاه اول و دوم بین دو غول فناوری کره‌ای و آمریکایی جابجا می‌شود. با توجه به عرضه سری S24 سامسونگ در فوریه 2024، اینکه در صد فروش گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد، طبیعی است. باید اعتراف کرد که راه‌اندازی گلکسی S24 نقش مهمی در بازپس‌گیری رتبه‌ی اول داشت؛ چراکه گلکسی AI هنوز یکی از مهمترین نقاط فروش سری جدید پرچمدار از شرکت محسوب می‌شود.

سامسونگ پنج ماه پشت سر هم در جایگاه دوم این لیست بود تا فوریه 2024، جایی که بالاخره موفق شد از تولیدکننده آیفون جلو بزند. به گزارش داده‌های کانترپوینت و هانا سکیوریتی فروش ترکیبی گوشی‌های هوشمند سامسونگ در فوریه 2024 به 19.69 میلیون واحد رسید؛ این در حالی‌ست که رقیب روزهای سختش  اپل، در همین بازه زمانی 17.41 میلیون دستگاه فروش کرد.

بیشتر بخوانید: 

گلکسی AI سامسونگ

فروش سری گلکسی S24 در دوره مورد بررسی به تعداد 6.53 میلیون واحد رسید که برابر با 20 درصد از بازار جهانی در ماه فوریه بود. به ویژه، سامسونگ توانست با 34 درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند در اروپا، جایگاه برتر خود را حفظ کند.

هوش مصنوعی گلکسی حتی به سامسونگ کمک کرد تا در بازار آمریکا، جایی که در واقع حوزه اپل محسوب می‌شود سهم فروش خود را به 36 درصد (16 درصد افزایش نسبت به ژانویه 2024) افزایش دهد. گوشی گلکسی S24 به ویژه در ایالات متحده عملکرد بسیار قابل توجهی داشت و در آن ماه، 52 درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ در این کشور را به خود اختصاص داد.

سامسونگ تمام تلاش خود را برای توسعه و بهبود گلکسی AI معطوف کرده بطوریکه این تکنولوژی را به سطح برترین خط تولید خود با انتشار One UI 6.1 گسترش داده است. این نسخه امکان امتحان برخی از بهترین ویژگی‌های نرم‌افزاری معرفی شده با گوشی‌های پرچمدار امسال را بر روی دستگاه‌هایی همچون سری گلکسی S23 و Galaxy Tab S9، به علاوه Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 برای کاربران فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر